As ne apie pakaba o apie kebula. Plius pakaba gali nauja susideti, bet pvz po poros menesiu ji prades saibom eiti jeigu kebulas vistiek kreivas ir koks nors taskas gauna didesni kruvi negu gamintojo numatyta. Beto kur garantija kad visokiuose tokiuose garaziniu rankomis sulipdytuose kebuluose priekine asis idealiai stovi lyginant su galine? Siurprizus suzinai tik nuvaziaves ant stendo... O cia juk M5, tai nx pirkti M5 ir vaziuoti kaip ciainikui 110? Nekiekviena diena 270 ar 330 bet karts nuo karto naujasis pirkejas isigyjes savo gyvenimo svajoniu masina garantuotai bandys ziureti "kiek AIJNA". "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:hmlphb$nu4$1@trimpas.omnitel.net... > remiantis tavo logika po pakabos detaliu keitimo ir naujo suvedimo mashina > netinkama vazhiuoti greichiau nei tavo profesionalia nuomone atrodo... > > P.S. o naxuy tas 270? ka tu ant 270 dazhnai su mashina vazhineji? Yra > poreikis? > > FX > > "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message > news:hmloso$mou$1@trimpas.omnitel.net... >> arba siules arba nesiules o apskritai masinos geometrija, stabilumas prie >> dideliu greiciu, stabilumas stabdant nuo dideliu greiciu ir kiti dalykai >> :) >> >> "TomS" <ner@ner.ner> wrote in message >> news:hmloo9$mhm$1@trimpas.omnitel.net... >>> isirs per siules ar ne? :) >>> >>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>> news:hmlomh$meo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> su tokia poto labai smagu bandyti laime prie 270km/h...sumetys, >>>> nesumetys, gyvensiu, negyvensiu..... :) >>>> >>>> >>>> >>>> "tomomo" <nu@ir.ko> wrote in message >>>> news:hmlmja$itk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> uzmatyta nuo tralo nujamta.. deja is kito sono nepavyko nufotkint, >>>>> kaip supratau stulpa apkabines buvo.. >>>>> patampyt truputi reikia ir bus uoga >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >