Nuvaziuok ant stendo kad ir su nauju karuciu, liksi nustebes, per kek asys persislinkusios ir kt. dalyku "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hmlqjv$prc$1@trimpas.omnitel.net... > As ne apie pakaba o apie kebula. Plius pakaba gali nauja susideti, bet pvz > po poros menesiu ji prades saibom eiti jeigu kebulas vistiek kreivas ir > koks nors taskas gauna didesni kruvi negu gamintojo numatyta. > Beto kur garantija kad visokiuose tokiuose garaziniu rankomis sulipdytuose > kebuluose priekine asis idealiai stovi lyginant su galine? Siurprizus > suzinai tik nuvaziaves ant stendo... > > O cia juk M5, tai nx pirkti M5 ir vaziuoti kaip ciainikui 110? Nekiekviena > diena 270 ar 330 bet karts nuo karto naujasis pirkejas isigyjes savo > gyvenimo svajoniu masina garantuotai bandys ziureti "kiek AIJNA". > > > > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:hmlphb$nu4$1@trimpas.omnitel.net... >> remiantis tavo logika po pakabos detaliu keitimo ir naujo suvedimo >> mashina netinkama vazhiuoti greichiau nei tavo profesionalia nuomone >> atrodo... >> >> P.S. o naxuy tas 270? ka tu ant 270 dazhnai su mashina vazhineji? Yra >> poreikis? >> >> FX >> >> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >> news:hmloso$mou$1@trimpas.omnitel.net... >>> arba siules arba nesiules o apskritai masinos geometrija, stabilumas >>> prie dideliu greiciu, stabilumas stabdant nuo dideliu greiciu ir kiti >>> dalykai :) >>> >>> "TomS" <ner@ner.ner> wrote in message >>> news:hmloo9$mhm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> isirs per siules ar ne? :) >>>> >>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >>>> news:hmlomh$meo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> su tokia poto labai smagu bandyti laime prie 270km/h...sumetys, >>>>> nesumetys, gyvensiu, negyvensiu..... :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "tomomo" <nu@ir.ko> wrote in message >>>>> news:hmlmja$itk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> uzmatyta nuo tralo nujamta.. deja is kito sono nepavyko nufotkint, >>>>>> kaip supratau stulpa apkabines buvo.. >>>>>> patampyt truputi reikia ir bus uoga >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >