Torcionu skaicius priklauso nuo auto komplektacijos. Paprastai is gamyklos 4 torsionu tiltas montuojamas kartu su diskiniais stabdziais gale, bet buna visokiu komplektu, tai kadangi auto gamykloje buvo jau senokai reikia ziureti vietoje. Jei variklis 1721cm^3 54kW (mono ipurskimas) arba 1721cm^3 66kW (pilnas ipurskimas) tai greiciausiai bus 2 torsionai, jei 1764cm^3 16V 99kW (101kW,103kW) ir galui niekas nieko blogo nedare tai turetu buti 4 torsionai. Dar kiek yra modernesni varikliai 1794cm^3 varikliai su 65kW (mono) ir ~80kW (pilnas ipurskimas) tai su jais jau ejo ir tokie ir tokie tiltai. Varikliukai visi yra gan patvarus ir kantrus, bet smagiau vaziuoja galingesni, o galingumas nebutinai reiskia kuro sanaudu smarku padidejima. Bet cia kita tema, kuria galima kalbeti be galo ilgai. Jei reikia info rasyk i meila, papasakosiu ;) Del vaziuokles priekyje gali bildeti: a) stabilizatoriaus galines gumos, vieneto kaina ~10Lt nesiderant, vaziuokleje dedasi dvi, po viena stabilizatoriaus galuose, pakeitimas 5Lt :D b) sarnyras, kaina ~25Lt, pakeitimas nu koks 10-15Lt c) vairo traukes antgalis, kaina ~25Lt, pakeitimas ~25Lt irgi turbut + suvedimas jei meistras nepataikys prusukt d) amortizatorius, mazai tiketina bet imanoma, naujas iki 100Lt e) sailentblokai, mazai tiketina bet imanoma, po 2 ant vienos sakes, vieneto kaina pasiderejus ~10Lt, pakeitimas ~40 gal vienai sakei f) jei 16V buna kad amortizatoriu atramines lektes skleidzia garsus, remontas reikalauja kurybiskumo siek teik (orginalas brangus, bet yra budu kaip tai apeiti) arba tiesiog reikia lauzyne susirasti Megane 2.0 16V atramines lekstes ir jas isideti, deveto daikto kaina ~50Lt bet reikia paieskoti siek teik g) jei sukinejant vaira vairas stringa ir girdisi traskejimas dazniausiai kalti amortizatoriu atraminiai guoliai, du guoliukai kainuoja ~35Lt, pakeitimas brangesnis, nes reikia issimti amortika. Jei nezinai kas barska ir tingi daryt diagnostika keiti viska :D Gaunasi taip: 2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt 2x sarnyrai - 50Lt 2x traukes antgaliai - 50Lt 4x sailentblokai - 40Lt darbas ~150 gal, jei pas koki vasia gal dar pigiau, bet grubiai ~300Lt = kapitalinis vaziuokles remontas. Aisku jei neskaiciuot trukusiu spyruokliu kokiu, atraminiu guoliu keitimo, amortiku keitimo, stabdziu disku keitimo ir t.t. "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message news:i5ldbl$h74$2@trimpas.omnitel.net... > > On 08/31/2010 12:57 PM, Monas wrote: >> Buna visaip, bet buna ir taip: >> http://www.r19klubas.lt/index.php?q=str&id=25 >> ;) >> Mano asmenine statistika tai nera baisiai bloga visumoje. Luze yra tiktai >> 2 >> tiltai, ir abu 4 torcionu, dvieju torcionu neluzo nei vienas dar. Is viso >> turejes 5 R19 :) Ilgiausiai turimas auto mano rankose jau prabuvo daugiau >> kaip 6m. > > Tai nuo ko tas torsionu skaicius priklauso? Kiek ju yra R19 ph2, 1993m? > Kas beje prieky greiciausiai gali barsket ir kiek atsieit remontai?