Sailentblokai ten ne luzta, o isdyla, ko pasekoje torsionas atsiremia i balki. o wageno spyruokles tarnauja amzinai, niekad neluzta, balkis pas juos yra nepriklausoma pakaba, ir aplamai neburnok ant wagenu net tik jie yra tikri auto, ir niekada negenda. "Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message news:i5ljcm$rnl$1@trimpas.omnitel.net... > Kazin ar kokio wageno vaziuokles spyruokle tarnauja koki 20metu? :) > Gal net ilgiau tarnautu, jei laiku galinio tilto sailentblokus pakeist, > nes jie luzta jei pasikeicia lauzimo kampas ir jegos veikia ne tokiu > kampu. > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:i5li5f$pmn$1@trimpas.omnitel.net... >> Prancuzai nera girdeje , kad archimedas isrado spyruokle >> >> >> >> "Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message >> news:i5lhut$p9t$1@trimpas.omnitel.net... >>> Torcionu skaicius priklauso nuo auto komplektacijos. Paprastai is >>> gamyklos 4 torsionu tiltas montuojamas kartu su diskiniais stabdziais >>> gale, bet buna visokiu komplektu, tai kadangi auto gamykloje buvo jau >>> senokai reikia ziureti vietoje. Jei variklis 1721cm^3 54kW (mono >>> ipurskimas) arba 1721cm^3 66kW (pilnas ipurskimas) tai greiciausiai bus >>> 2 torsionai, jei 1764cm^3 16V 99kW (101kW,103kW) ir galui niekas nieko >>> blogo nedare tai turetu buti 4 torsionai. Dar kiek yra modernesni >>> varikliai 1794cm^3 varikliai su 65kW (mono) ir ~80kW (pilnas ipurskimas) >>> tai su jais jau ejo ir tokie ir tokie tiltai. Varikliukai visi yra gan >>> patvarus ir kantrus, bet smagiau vaziuoja galingesni, o galingumas >>> nebutinai reiskia kuro sanaudu smarku padidejima. Bet cia kita tema, >>> kuria galima kalbeti be galo ilgai. Jei reikia info rasyk i meila, >>> papasakosiu ;) >>> >>> Del vaziuokles priekyje gali bildeti: >>> a) stabilizatoriaus galines gumos, vieneto kaina ~10Lt nesiderant, >>> vaziuokleje dedasi dvi, po viena stabilizatoriaus galuose, pakeitimas >>> 5Lt :D >>> b) sarnyras, kaina ~25Lt, pakeitimas nu koks 10-15Lt >>> c) vairo traukes antgalis, kaina ~25Lt, pakeitimas ~25Lt irgi turbut + >>> suvedimas jei meistras nepataikys prusukt >>> d) amortizatorius, mazai tiketina bet imanoma, naujas iki 100Lt >>> e) sailentblokai, mazai tiketina bet imanoma, po 2 ant vienos sakes, >>> vieneto kaina pasiderejus ~10Lt, pakeitimas ~40 gal vienai sakei >>> >>> f) jei 16V buna kad amortizatoriu atramines lektes skleidzia garsus, >>> remontas reikalauja kurybiskumo siek teik (orginalas brangus, bet yra >>> budu kaip tai apeiti) arba tiesiog reikia lauzyne susirasti Megane 2.0 >>> 16V atramines lekstes ir jas isideti, deveto daikto kaina ~50Lt bet >>> reikia paieskoti siek teik >>> >>> g) jei sukinejant vaira vairas stringa ir girdisi traskejimas >>> dazniausiai kalti amortizatoriu atraminiai guoliai, du guoliukai >>> kainuoja ~35Lt, pakeitimas brangesnis, nes reikia issimti amortika. >>> >>> Jei nezinai kas barska ir tingi daryt diagnostika keiti viska :D Gaunasi >>> taip: >>> 2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt >>> 2x sarnyrai - 50Lt >>> 2x traukes antgaliai - 50Lt >>> 4x sailentblokai - 40Lt >>> darbas ~150 gal, jei pas koki vasia gal dar pigiau, bet grubiai ~300Lt = >>> kapitalinis vaziuokles remontas. Aisku jei neskaiciuot trukusiu >>> spyruokliu kokiu, atraminiu guoliu keitimo, amortiku keitimo, stabdziu >>> disku keitimo ir t.t. >>> >>> "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message >>> news:i5ldbl$h74$2@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> On 08/31/2010 12:57 PM, Monas wrote: >>>>> Buna visaip, bet buna ir taip: >>>>> http://www.r19klubas.lt/index.php?q=str&id=25 >>>>> ;) >>>>> Mano asmenine statistika tai nera baisiai bloga visumoje. Luze yra >>>>> tiktai 2 >>>>> tiltai, ir abu 4 torcionu, dvieju torcionu neluzo nei vienas dar. Is >>>>> viso >>>>> turejes 5 R19 :) Ilgiausiai turimas auto mano rankose jau prabuvo >>>>> daugiau >>>>> kaip 6m. >>>> >>>> Tai nuo ko tas torsionu skaicius priklauso? Kiek ju yra R19 ph2, 1993m? >>>> Kas beje prieky greiciausiai gali barsket ir kiek atsieit remontai? >>> >>> >> >> > >