Prancuzai nera girdeje , kad archimedas isrado spyruokle "Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message news:i5lhut$p9t$1@trimpas.omnitel.net... > Torcionu skaicius priklauso nuo auto komplektacijos. Paprastai is gamyklos > 4 torsionu tiltas montuojamas kartu su diskiniais stabdziais gale, bet > buna visokiu komplektu, tai kadangi auto gamykloje buvo jau senokai reikia > ziureti vietoje. Jei variklis 1721cm^3 54kW (mono ipurskimas) arba > 1721cm^3 66kW (pilnas ipurskimas) tai greiciausiai bus 2 torsionai, jei > 1764cm^3 16V 99kW (101kW,103kW) ir galui niekas nieko blogo nedare tai > turetu buti 4 torsionai. Dar kiek yra modernesni varikliai 1794cm^3 > varikliai su 65kW (mono) ir ~80kW (pilnas ipurskimas) tai su jais jau ejo > ir tokie ir tokie tiltai. Varikliukai visi yra gan patvarus ir kantrus, > bet smagiau vaziuoja galingesni, o galingumas nebutinai reiskia kuro > sanaudu smarku padidejima. Bet cia kita tema, kuria galima kalbeti be galo > ilgai. Jei reikia info rasyk i meila, papasakosiu ;) > > Del vaziuokles priekyje gali bildeti: > a) stabilizatoriaus galines gumos, vieneto kaina ~10Lt nesiderant, > vaziuokleje dedasi dvi, po viena stabilizatoriaus galuose, pakeitimas 5Lt > :D > b) sarnyras, kaina ~25Lt, pakeitimas nu koks 10-15Lt > c) vairo traukes antgalis, kaina ~25Lt, pakeitimas ~25Lt irgi turbut + > suvedimas jei meistras nepataikys prusukt > d) amortizatorius, mazai tiketina bet imanoma, naujas iki 100Lt > e) sailentblokai, mazai tiketina bet imanoma, po 2 ant vienos sakes, > vieneto kaina pasiderejus ~10Lt, pakeitimas ~40 gal vienai sakei > > f) jei 16V buna kad amortizatoriu atramines lektes skleidzia garsus, > remontas reikalauja kurybiskumo siek teik (orginalas brangus, bet yra budu > kaip tai apeiti) arba tiesiog reikia lauzyne susirasti Megane 2.0 16V > atramines lekstes ir jas isideti, deveto daikto kaina ~50Lt bet reikia > paieskoti siek teik > > g) jei sukinejant vaira vairas stringa ir girdisi traskejimas dazniausiai > kalti amortizatoriu atraminiai guoliai, du guoliukai kainuoja ~35Lt, > pakeitimas brangesnis, nes reikia issimti amortika. > > Jei nezinai kas barska ir tingi daryt diagnostika keiti viska :D Gaunasi > taip: > 2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt > 2x sarnyrai - 50Lt > 2x traukes antgaliai - 50Lt > 4x sailentblokai - 40Lt > darbas ~150 gal, jei pas koki vasia gal dar pigiau, bet grubiai ~300Lt = > kapitalinis vaziuokles remontas. Aisku jei neskaiciuot trukusiu spyruokliu > kokiu, atraminiu guoliu keitimo, amortiku keitimo, stabdziu disku keitimo > ir t.t. > > "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message > news:i5ldbl$h74$2@trimpas.omnitel.net... >> >> On 08/31/2010 12:57 PM, Monas wrote: >>> Buna visaip, bet buna ir taip: >>> http://www.r19klubas.lt/index.php?q=str&id=25 >>> ;) >>> Mano asmenine statistika tai nera baisiai bloga visumoje. Luze yra >>> tiktai 2 >>> tiltai, ir abu 4 torcionu, dvieju torcionu neluzo nei vienas dar. Is >>> viso >>> turejes 5 R19 :) Ilgiausiai turimas auto mano rankose jau prabuvo >>> daugiau >>> kaip 6m. >> >> Tai nuo ko tas torsionu skaicius priklauso? Kiek ju yra R19 ph2, 1993m? >> Kas beje prieky greiciausiai gali barsket ir kiek atsieit remontai? > >