Tema: Re: auto iki 3k lt
Autorius: Monas
Data: 2010-09-01 16:10:46
Kazin ar kokio wageno vaziuokles spyruokle tarnauja koki 20metu? :)
Gal net ilgiau tarnautu, jei laiku galinio tilto sailentblokus pakeist, nes 
jie luzta jei pasikeicia lauzimo kampas ir jegos veikia ne tokiu kampu.

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:i5li5f$pmn$1@trimpas.omnitel.net...
> Prancuzai nera girdeje , kad archimedas isrado spyruokle
>
>
>
> "Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message 
> news:i5lhut$p9t$1@trimpas.omnitel.net...
>> Torcionu skaicius priklauso nuo auto komplektacijos. Paprastai is 
>> gamyklos 4 torsionu tiltas montuojamas kartu su diskiniais stabdziais 
>> gale, bet buna visokiu komplektu, tai kadangi auto gamykloje buvo jau 
>> senokai reikia ziureti vietoje. Jei variklis 1721cm^3 54kW (mono 
>> ipurskimas) arba 1721cm^3 66kW (pilnas ipurskimas) tai greiciausiai bus 2 
>> torsionai, jei 1764cm^3 16V 99kW (101kW,103kW) ir galui niekas nieko 
>> blogo nedare tai turetu buti 4 torsionai. Dar kiek yra modernesni 
>> varikliai 1794cm^3 varikliai su 65kW (mono) ir ~80kW (pilnas ipurskimas) 
>> tai su jais jau ejo ir tokie ir tokie tiltai. Varikliukai visi yra gan 
>> patvarus ir kantrus, bet smagiau vaziuoja galingesni, o galingumas 
>> nebutinai reiskia kuro sanaudu smarku padidejima. Bet cia kita tema, 
>> kuria galima kalbeti be galo ilgai. Jei reikia info rasyk i meila, 
>> papasakosiu ;)
>>
>> Del vaziuokles priekyje gali bildeti:
>> a) stabilizatoriaus galines gumos, vieneto kaina ~10Lt nesiderant, 
>> vaziuokleje dedasi dvi, po viena stabilizatoriaus galuose, pakeitimas 5Lt 
>> :D
>> b) sarnyras, kaina ~25Lt, pakeitimas nu koks 10-15Lt
>> c) vairo traukes antgalis, kaina ~25Lt, pakeitimas ~25Lt irgi turbut + 
>> suvedimas jei meistras nepataikys prusukt
>> d) amortizatorius, mazai tiketina bet imanoma, naujas iki 100Lt
>> e) sailentblokai, mazai tiketina bet imanoma, po 2 ant vienos sakes, 
>> vieneto kaina pasiderejus ~10Lt, pakeitimas ~40 gal vienai sakei
>>
>> f) jei 16V buna kad amortizatoriu atramines lektes skleidzia garsus, 
>> remontas reikalauja kurybiskumo siek teik (orginalas brangus, bet yra 
>> budu kaip tai apeiti) arba tiesiog reikia lauzyne susirasti Megane 2.0 
>> 16V atramines lekstes ir jas isideti, deveto daikto kaina ~50Lt bet 
>> reikia paieskoti siek teik
>>
>> g) jei sukinejant vaira vairas stringa ir girdisi traskejimas dazniausiai 
>> kalti amortizatoriu atraminiai guoliai, du guoliukai kainuoja ~35Lt, 
>> pakeitimas brangesnis, nes reikia issimti amortika.
>>
>> Jei nezinai kas barska ir tingi daryt diagnostika keiti viska :D Gaunasi 
>> taip:
>> 2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt
>> 2x sarnyrai - 50Lt
>> 2x traukes antgaliai - 50Lt
>> 4x sailentblokai - 40Lt
>> darbas ~150 gal, jei pas koki vasia gal dar pigiau, bet grubiai ~300Lt = 
>> kapitalinis vaziuokles remontas. Aisku jei neskaiciuot trukusiu 
>> spyruokliu kokiu, atraminiu guoliu keitimo, amortiku keitimo, stabdziu 
>> disku keitimo ir t.t.
>>
>> "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message 
>> news:i5ldbl$h74$2@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> On 08/31/2010 12:57 PM, Monas wrote:
>>>> Buna visaip, bet buna ir taip:
>>>> http://www.r19klubas.lt/index.php?q=str&id=25
>>>> ;)
>>>> Mano asmenine statistika tai nera baisiai bloga visumoje. Luze yra 
>>>> tiktai 2
>>>> tiltai, ir abu 4 torcionu, dvieju torcionu neluzo nei vienas dar. Is 
>>>> viso
>>>> turejes 5 R19 :) Ilgiausiai turimas auto mano rankose jau prabuvo 
>>>> daugiau
>>>> kaip 6m.
>>>
>>> Tai nuo ko tas torsionu skaicius priklauso? Kiek ju yra R19 ph2, 1993m? 
>>> Kas beje prieky greiciausiai gali barsket ir kiek atsieit remontai?
>>
>>
>
>