Kazin ar kokio wageno vaziuokles spyruokle tarnauja koki 20metu? :) Gal net ilgiau tarnautu, jei laiku galinio tilto sailentblokus pakeist, nes jie luzta jei pasikeicia lauzimo kampas ir jegos veikia ne tokiu kampu. "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:i5li5f$pmn$1@trimpas.omnitel.net... > Prancuzai nera girdeje , kad archimedas isrado spyruokle > > > > "Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message > news:i5lhut$p9t$1@trimpas.omnitel.net... >> Torcionu skaicius priklauso nuo auto komplektacijos. Paprastai is >> gamyklos 4 torsionu tiltas montuojamas kartu su diskiniais stabdziais >> gale, bet buna visokiu komplektu, tai kadangi auto gamykloje buvo jau >> senokai reikia ziureti vietoje. Jei variklis 1721cm^3 54kW (mono >> ipurskimas) arba 1721cm^3 66kW (pilnas ipurskimas) tai greiciausiai bus 2 >> torsionai, jei 1764cm^3 16V 99kW (101kW,103kW) ir galui niekas nieko >> blogo nedare tai turetu buti 4 torsionai. Dar kiek yra modernesni >> varikliai 1794cm^3 varikliai su 65kW (mono) ir ~80kW (pilnas ipurskimas) >> tai su jais jau ejo ir tokie ir tokie tiltai. Varikliukai visi yra gan >> patvarus ir kantrus, bet smagiau vaziuoja galingesni, o galingumas >> nebutinai reiskia kuro sanaudu smarku padidejima. Bet cia kita tema, >> kuria galima kalbeti be galo ilgai. Jei reikia info rasyk i meila, >> papasakosiu ;) >> >> Del vaziuokles priekyje gali bildeti: >> a) stabilizatoriaus galines gumos, vieneto kaina ~10Lt nesiderant, >> vaziuokleje dedasi dvi, po viena stabilizatoriaus galuose, pakeitimas 5Lt >> :D >> b) sarnyras, kaina ~25Lt, pakeitimas nu koks 10-15Lt >> c) vairo traukes antgalis, kaina ~25Lt, pakeitimas ~25Lt irgi turbut + >> suvedimas jei meistras nepataikys prusukt >> d) amortizatorius, mazai tiketina bet imanoma, naujas iki 100Lt >> e) sailentblokai, mazai tiketina bet imanoma, po 2 ant vienos sakes, >> vieneto kaina pasiderejus ~10Lt, pakeitimas ~40 gal vienai sakei >> >> f) jei 16V buna kad amortizatoriu atramines lektes skleidzia garsus, >> remontas reikalauja kurybiskumo siek teik (orginalas brangus, bet yra >> budu kaip tai apeiti) arba tiesiog reikia lauzyne susirasti Megane 2.0 >> 16V atramines lekstes ir jas isideti, deveto daikto kaina ~50Lt bet >> reikia paieskoti siek teik >> >> g) jei sukinejant vaira vairas stringa ir girdisi traskejimas dazniausiai >> kalti amortizatoriu atraminiai guoliai, du guoliukai kainuoja ~35Lt, >> pakeitimas brangesnis, nes reikia issimti amortika. >> >> Jei nezinai kas barska ir tingi daryt diagnostika keiti viska :D Gaunasi >> taip: >> 2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt >> 2x sarnyrai - 50Lt >> 2x traukes antgaliai - 50Lt >> 4x sailentblokai - 40Lt >> darbas ~150 gal, jei pas koki vasia gal dar pigiau, bet grubiai ~300Lt = >> kapitalinis vaziuokles remontas. Aisku jei neskaiciuot trukusiu >> spyruokliu kokiu, atraminiu guoliu keitimo, amortiku keitimo, stabdziu >> disku keitimo ir t.t. >> >> "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message >> news:i5ldbl$h74$2@trimpas.omnitel.net... >>> >>> On 08/31/2010 12:57 PM, Monas wrote: >>>> Buna visaip, bet buna ir taip: >>>> http://www.r19klubas.lt/index.php?q=str&id=25 >>>> ;) >>>> Mano asmenine statistika tai nera baisiai bloga visumoje. Luze yra >>>> tiktai 2 >>>> tiltai, ir abu 4 torcionu, dvieju torcionu neluzo nei vienas dar. Is >>>> viso >>>> turejes 5 R19 :) Ilgiausiai turimas auto mano rankose jau prabuvo >>>> daugiau >>>> kaip 6m. >>> >>> Tai nuo ko tas torsionu skaicius priklauso? Kiek ju yra R19 ph2, 1993m? >>> Kas beje prieky greiciausiai gali barsket ir kiek atsieit remontai? >> >> > >