VNS rašė: > Dchriena to visuomeninio transporto, TOOOOKIO dydzio miestui kaip Vilnius. > Truksta shiek tiek infrastrukturos: aplinkeliu, magistraliniu gatviu, kai > kur daugiaukschiu sankryzhu ir pan. Mąstai lyg dar tebebūtų 1970-ieji Šiaurės Europoje. Arba kaip dabartinis britas ar koks italjaška/portugalas. > Elementraus eismo organizavimo. Be to Tas tai taip. > tai nera didelis miestas, kad fizihskai negaletum visur greitai judet su > auto. Judėti greitai gal ir galėtum. Bėda, kad kartais reikia ir sustoti, ir nusukti į šalutinę gatvelę ir pan. Miesto centre tiesiog nėra vietos tokiam automobilių skaičiui. > Neturi ir metropolijos su milijonu gyventoju 50 km. aplink. Tramvajus, > metro, taik tik grynas pinigu plovimas butu, "problemu" neishprestu > visiskai. Kaip vazinetum su savo golfuku, taip ir vazinetum. Nes jei butu > tikrai probelmatiska, seniai kabetum trulike ar autike. Teisingai šneki. > Sovietmechiu planuotas greitojo tramvajaus linijos buvo ptrojektuojamos > tam, kad visuomeniniu transportu naudojosi didziuma dalis gyventojku ir > miestas planuose buvo plest iki 700 k - 1000 k gyv. MKN sovietiniai planai buvo protingesni nei dabartinė betvarkė.