vilnius dafiga didelis miestas, vidutinis keliones atstumas ir trukme jbtvmt kokie dideli (turint galvoje gyventoju mazejima vilniaus transportiniame rajone vistiek kokie 650'000, jei ne 700'000 galvu liko is 2008 metais priskaiciuotu 800'000). "metropolijose su milijonu gyventoju 50 km aplink" retai kada buna toks nepalankus rajonu su nykiais ir su milziniskais indeksais issimetymas, koks yra vilniuje. o bet gi taciau niekaip neimanoma paneigti, kad susisiekimo salygos automobiliu tikrai nera tragiskos. zmogus sau ne priesas, jei troleibusu vaziuoti butu geriau, jis taip ir darytu. cia kaip su parkavimu - kol kasdien matai per 2 vietas "priparkuota" automobili, gali daryti isvada, kad tokiame mieste su parkavimu nera striuka. "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:iopcbk$gre$1@trimpas.omnitel.net... > Dchriena to visuomeninio transporto, TOOOOKIO dydzio miestui kaip Vilnius. > Truksta shiek tiek infrastrukturos: aplinkeliu, magistraliniu gatviu, kai > kur daugiaukschiu sankryzhu ir pan. Elementraus eismo organizavimo. Be to > tai nera didelis miestas, kad fizihskai negaletum visur greitai judet su > auto. Neturi ir metropolijos su milijonu gyventoju 50 km. aplink. > Tramvajus, metro, taik tik grynas pinigu plovimas butu, "problemu" > neishprestu visiskai. Kaip vazinetum su savo golfuku, taip ir vazinetum. > Nes jei butu tikrai probelmatiska, seniai kabetum trulike ar autike. > Sovietmechiu planuotas greitojo tramvajaus linijos buvo ptrojektuojamos > tam, kad visuomeniniu transportu naudojosi didziuma dalis gyventojku ir > miestas planuose buvo plest iki 700 k - 1000 k gyv. >