Tema: Re: Pilnaverciai eismo dalyviai
Autorius: VNS
Data: 2011-04-21 18:59:10
Kas tai yra Vilniaus transportinis rajonas?
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
news:iopega$jht$1@trimpas.omnitel.net...
> vilnius dafiga didelis miestas, vidutinis keliones atstumas ir trukme 
> jbtvmt kokie dideli (turint galvoje gyventoju mazejima vilniaus 
> transportiniame rajone vistiek kokie 650'000, jei ne 700'000 galvu liko is 
> 2008 metais priskaiciuotu 800'000). "metropolijose su milijonu gyventoju 
> 50 km aplink" retai kada buna toks nepalankus rajonu su nykiais ir su 
> milziniskais indeksais issimetymas, koks yra vilniuje.
>
> o bet gi taciau niekaip neimanoma paneigti, kad susisiekimo salygos 
> automobiliu tikrai nera tragiskos. zmogus sau ne priesas, jei troleibusu 
> vaziuoti butu geriau, jis taip ir darytu. cia kaip su parkavimu - kol 
> kasdien matai per 2 vietas "priparkuota" automobili, gali daryti isvada, 
> kad tokiame mieste su parkavimu nera striuka.
>
>
>
> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
> news:iopcbk$gre$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dchriena to visuomeninio transporto, TOOOOKIO dydzio miestui kaip 
>> Vilnius. Truksta shiek tiek infrastrukturos: aplinkeliu, magistraliniu 
>> gatviu, kai kur daugiaukschiu sankryzhu ir pan. Elementraus eismo 
>> organizavimo. Be to tai nera didelis miestas, kad fizihskai negaletum 
>> visur greitai judet su auto. Neturi ir metropolijos su milijonu gyventoju 
>> 50 km. aplink. Tramvajus, metro, taik tik grynas pinigu plovimas butu, 
>> "problemu" neishprestu visiskai. Kaip vazinetum su savo golfuku, taip ir 
>> vazinetum. Nes jei butu tikrai probelmatiska, seniai kabetum trulike ar 
>> autike.
>> Sovietmechiu planuotas greitojo tramvajaus linijos buvo ptrojektuojamos 
>> tam, kad visuomeniniu transportu naudojosi didziuma dalis gyventojku ir 
>> miestas planuose buvo plest iki 700 k - 1000 k gyv.
>>
>
>
>