Kas tai yra Vilniaus transportinis rajonas? "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:iopega$jht$1@trimpas.omnitel.net... > vilnius dafiga didelis miestas, vidutinis keliones atstumas ir trukme > jbtvmt kokie dideli (turint galvoje gyventoju mazejima vilniaus > transportiniame rajone vistiek kokie 650'000, jei ne 700'000 galvu liko is > 2008 metais priskaiciuotu 800'000). "metropolijose su milijonu gyventoju > 50 km aplink" retai kada buna toks nepalankus rajonu su nykiais ir su > milziniskais indeksais issimetymas, koks yra vilniuje. > > o bet gi taciau niekaip neimanoma paneigti, kad susisiekimo salygos > automobiliu tikrai nera tragiskos. zmogus sau ne priesas, jei troleibusu > vaziuoti butu geriau, jis taip ir darytu. cia kaip su parkavimu - kol > kasdien matai per 2 vietas "priparkuota" automobili, gali daryti isvada, > kad tokiame mieste su parkavimu nera striuka. > > > > "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message > news:iopcbk$gre$1@trimpas.omnitel.net... >> Dchriena to visuomeninio transporto, TOOOOKIO dydzio miestui kaip >> Vilnius. Truksta shiek tiek infrastrukturos: aplinkeliu, magistraliniu >> gatviu, kai kur daugiaukschiu sankryzhu ir pan. Elementraus eismo >> organizavimo. Be to tai nera didelis miestas, kad fizihskai negaletum >> visur greitai judet su auto. Neturi ir metropolijos su milijonu gyventoju >> 50 km. aplink. Tramvajus, metro, taik tik grynas pinigu plovimas butu, >> "problemu" neishprestu visiskai. Kaip vazinetum su savo golfuku, taip ir >> vazinetum. Nes jei butu tikrai probelmatiska, seniai kabetum trulike ar >> autike. >> Sovietmechiu planuotas greitojo tramvajaus linijos buvo ptrojektuojamos >> tam, kad visuomeniniu transportu naudojosi didziuma dalis gyventojku ir >> miestas planuose buvo plest iki 700 k - 1000 k gyv. >> > > >