Tema: Re: Pilnaverciai eismo dalyviai
Autorius: esquires
Data: 2011-04-21 17:30:37
geriau ar negeriau klausimas ne kedui, nes vikipedija apie tai neraso. 
dantis ant to atkande zmones mano, kad kol kas geriau, bet tai nera amzina. 
reiketu prisiminti toki fundamentalu teigini, kad miestas vysto transporto 
sistema, o transporto sistema itakoja miesto vystymasi, todel ne faktas, kad 
privezimas prie didelio pajegumo liniju vilniuje butu beviltiskas. beje, si 
praktika pasiteisina daugelyje miestu, turinciu metro ar miesto gelezinkeli, 
autobusu marsrutai projektuojami taip, kad jie pasibaigia prie metro arba 
gelezinkelio liniju (teko naudotis daugelyje vokietijos miestu, prahoje, 
amsterdame, roterdame).


"dpi" <dpi@no.mail> wrote in message 
news:iopdfm$icq$1@trimpas.omnitel.net...
> Na tai pagalvokim, kiek liniju nuties (1-2?), kiek tai kainuos ir koks 
> skaicius zmoniu juo vaziuos (ir tai tik ryte ir vakare). Pas mus zmones 
> neis iki to tramvajaus is kito miegamojo rajono, vaziuoti autiku iki jo 
> irgi nevertes. Jam reikes atskiros eismo juostos, tai ar ne geriau tiesiog 
> papildoma autobuso juosta ir piko metu paleisti dazniau autika/trula? Uz 
> tuos pinigus autiku juostu iseis daugiau, nereikes pirkti tramvajaus, tom 
> atsiradusiom juostom gales vaziuoti autikai, trulai, taxi ir greitoji 
> pagalba, nestoves visa diena nenaudojamas tramvajus ir jo begiai.
>