Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: YZF
Data: 2011-10-18 14:45:19
news:j7jogh$reh$1@trimpas.omnitel.net...
> Ks yra matavimo prietaisas?

Tas kuris rodo kazkokius rodmenis. Spidometras, skaitliukas, etc ir pan. Yra
tokia prekiu kategorija.

Ir is vis - nuvaziavau i aikstele Prancuzijon,
> nupirkau nuo seno turko automobili su rida XXX. Ash jau dabar turiu buti
> atsakingas, kad ji teisinga?

"Nuvaziavau i Prancuzija, nupirkau masina. Paaiskejo kad VIN perkaltas. Ka,
as dabar turiu buti uz kazka atsakingas? Negaliu sau ramiai tos masinos
parduoti kazkam?"

>Ar paprasciausiai parasysiu - mano zinomis, rida - XXX. Ir ka daryt, jei
>sugedo odometras?

Taisyti servise, kuris privaletu pakeites spidometra, isduoti pazyma apie jo
pakeitima su visais duomenimis