Tema: Re: I ka kreiptis, reik atsukt odometra. Vilnius ir +/- netoli
Autorius: esquires.
Data: 2011-10-19 18:54:30
"911" <911@lrv.lt> wrote in message news:j7mlr7$6dq$1@trimpas.omnitel.net...
> tai vat tame ir esme kad prisigalvoji nesamoniu, prisiperki bbz ko ir
> kokiom kainom, o paskui skundiesi kookia neteisinga lietuva :D
> yra nustatyta kaina, ne is lempos pajimta, o pagal rinkos vidurkius etc,tu
> isirenki ir nusiperka ta pati bet 5 brangiau.
> tai kodel kazkas uz tave turi dar kazka irodineti? Gal ta kaina teisnga
> istikro ir yra, jus gal nevisai pilno proto kad permokat a?

dosia klientai, zinoma, nesupras, bet viso reikalo esme ir yra ta, kad
brangiau nusiperki ne "ta pati", o produkta, esminemis savybemis pranasesni
uz "rinkos vidurki". apie argumenta "gal nevisai pilno proto kad permokat
a?" yra taiklus anekdotas apie suemima uz isprievartavima, nes yra irankis.
pats juk supranti, kad jei tu kazkoki reiskini pavadinsi nesamone, jis
neisnyks. ziloje senoveje kserksas bande pasiaiskinti santykius su jura, ir,
kaip zinome is istorijos, jam sekesi sunkiai, jura reikalavimus ignoravo.

apie "skustis lietuva" - nepastebejau, kad butu ja skundziamasi. lietuva yra
tokia, kokia yra, bet tokia ji neprivalo patikti. buti liuzeriu, kuris tik
plaukia pasroviui ir dziaugiasi tuo, tavo pasirinkimas, kuris neprivalomas
tiems, kas nori ta lietuva pakeisti i geraja puse (tame tarpe ir emigruodami
bei tokiu budu trukdydami progresui jau airijoje, anglijoje ar dar kazkur).

> Ar vercia kas uzhsiiminet tuo onanizmu?

galbut tas pats, kas vercia zmones gyventi graziuose namuose, tikintis, kad
tai dar ne priezastis juos padegti, puosniai rengtis, tikintis, kad tai dar
ne priezastis apiplesti, dirbti, tikintis, kad uz tai bus sumoketas
atlyginimas ir t.t. suprantu, kad tavo koncepcija yra "patys kalti, kad jus
apgavo, apiplese, apvoge ar sumuse" ir akivaizdu, kad prasmes tave itikineti
esant kitu kaip ir beprasmiska, bet tai nera laimetoju koncepcija.

> kaip ivertint ta konkretu egzemplioriu? pagal ka? pagal tai ka nupezes
> savininkas vapsi? manai kad teisingiau pasikliaut kazkokiu nesamoniu
> snekejimu ar realia, metu metais rinkta vidutine rinkos verte? man ir mano
> tevo septintukas buvo neykainuojamos vertes, ismokau vairuot net su juo :)
> , tikrai LABAI gaila kad jau 20metu kaip kazkur giliam rusyne uz niekingus
> 2000$ ;)))
> nuskriausti restauratoriai-kolekcininkai bl ;)

manau, kad teisingiau pasikliauti korektisku kainos ivertinimu, o ne
subjektu, kurie net nezino ka vertina, pezalais. tuo tarpu tavo svarstymuose
klaida: tuo pat metu kalbi ir apie _vidutine_ rinkos verte, ir kad
nukrypimai nuo jos yra nenormalus reiskinys (kitaip tariant tvirtini, kad
visu automobiliu kainos vienodos, nors taip akivaizdziai nera). turetum
apsispresti.