Pritariu. Būna dienų, važiuodamas kaip tavo kolega mašiną per dieną tris kartus sudaužyčiau tipo būdamas teisus. O motociklu taip važiuot.....nu be smegenų visiškai būt reikia. On 2012.05.24 14:48, spakainas wrote: > Panašiai ir yra, tikrai xujiovai tie matapyrdos matosi. Jei dar važiuoji > +- su srautu, ar tik nedaug greičiau = yra laiko pamatyt, bet jei > mėtaisi tarp juostų dvigubai greičiau nei srautas, tai tikrai retas > kuris tave pastebės laiku. Jau nekalbant apie visokias tokias pavojingas > zonas, kaip sankryžos, papildomų juostų atsiradimai, apsisukimo vietos, > perėjos ir pan. > Buvo ten kažkur dxja literatūros, kaip teisingai važinėt motociklu, kad > kuo mažiau būt tazikų vairuotojų aklosiose zonose, nevažiuot per juostos > vidurį, kad vairuotojas per kuo daugiau veidrodėlių galėtų tave pastebėt > ir t.t. > > Duotoj situacijoj tai aišku kad mondeikos vadeliotojas kaltas, bet ir > matapyrdininkas galėjo pristabdyt, įvertint situaciją kaip galimai > pavojingą. Vat man irgi prieš porą savaičių teko avarijoj pabuvot prie > spaudos rūmų, buvau keleivis vienam bnv, kai mūsų, važiuojančių > pagrindiniu nepraleido qashkajų vadeliojanti ~70 metų bobutė. Sankryžoj > neveikė šviesoforas, mum pagrindinis, bet aš taip mintyse pagalvojau, > kad gerai būtų kažkiek pristabdyt, px kad pagrindinis, a kolegai taip > neatrodė, nu ir plūmpinomės nisančikui į šoną ;] Gerai kad 2000 metų > E39'am airbagai pasirodo gyvi buvo, tai tik lengvais apibrozdinimais > atsipirkom. Nu benvas nelabai remontuojamas, qashkajus perskrido 2 > juostas, apsisuko ir pisosi šonu į stulpą. Gerai kad užuolaidos > išsiskleidė, nes smegenus būtų atsikrėtus babūlia. Reziumuojant - px, > kad tavo pagrindinis, neaiškioj vietoj geriau numest kažkiek anglių. > >> Kartais pradedu galvot, kad uzsedus ant motociklo virstu vampyru. >> Tobish veidrody nesimato. Su visu baikublia!