"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:k924b3$gcj$1@trimpas.omnitel.net... > 2012.11.26 13:22, Glebas rašė: >> O gal tiesiog viešumu? Pats bandyk užimti kažkokį postą, kur kažką >> galėtum keisti...nereiktų kitų kaltinti... > > Veidrodį turi? Tai daryk ką nors, kad užimtum tą postą, o ne kitus > kaltink. Turiu. Ir kiek galiu - tiek darau. Nedirbu nei mero patarėju, nei kuo nors panašiu, tad ir reiškiuos man prieinamomis priemonėmis. Tamstos nekaltinu, tamsta pats susidirbi, kai identifikuodamas save mero patarėju suoki keistumynus visokius. > >> Skaitom straipsnį ir matom ką kalbi pats bei ką kalba cituojami >> policijos pareigūnai... > > Jei manai, kad straipsnyje yra citatos, tai manlabaigaila. 3/4 straipsnio > yra 1,5 metų senumo buvusio straipsnio ištraukos, kita – 2 minutes > telefonu vykusio pokalbio laisvas ir nelabai tikslus atpasakojimas. Jeigu straipsnyje netiesa...tu, tikiuosi, netylėsi ir kreisies dėl klaidingų teiginių paneigimo? > >>> Geras klausimas! >> >> O kur atsakymas į tą gerą klausimą? > > Gal per ateinančius rinkimus atsakysi? Atsikinėju per kiekvienus rinkimus. Klausimas: Kuo Bliuvas susijęs su rinkimais? Jis skiriamas asmuo. Tamsta, kaip mero patarėjas turėtum kelti į viešumą jo neveiklumą. > >> Tai vis tik nemanai, kad reiktų labai aiškios savivaldybės pozicijos >> šiuo klausimu? > > Ji jau seniausiai yra. Dar 1996 metais yra parengtas senamiesčio > apmokestinimo planas. Tik kad nelabai vykdomas. Tai nafig tas planas, jeigu jis nevykdomas? Kad gauti pinigėlių už jo rengimą? Plius 1996...truputį nebus pasenęs jis? > >> Viešojo transporto gerinimą ir stovėjimo vietų mažinimą lyginti su višta >> ir kiaušiniu > >> Kaip žmonės persės į autobusus, jeigu savivaldybė staiga sumažins >> stovėjimo vietų skaičių, > > Iš kur tu ištraukei informaciją apie kažkokį stovėjimo vietų skaičiaus > mažinimą? Pats susikūrei baubą ir su juo kovoji ar turi realios > informacijos? Aš apie tai pirmą kartą girdžiu. Tu durnas ar apsimeti? Pats rašei, kad norima mažinti stovėjimo vietų skaičių... Parašiau nuomonę, kad dabar ne laikas net galvoti apie tai. > >> jeigu viešojo transporto sistema yra apgailėtina? > > Apgailėtina ji yra dėl 2 priežasčių: vyriausybės nutarimo nemokėti už > kompensacijas (dabar teisme bylinėjasi) ir nevykusio maršrutų grafikų > parinkimo. Dalis antros problemos yra dėl vairuotojų patogumo, nes > grafikai sudaromi taip, kad vairuotojui būtų patogu papietauti arba darbas > baigtųsi galinėje stotelėje. Šią problemą spręsti turi savivaldybė, tai > jos kaltė. Ui...gal nekiškim vyriausybės, kai pačios įmonės viduje nesusitvarkoma. El. bilieto diegimo fiasko irgi vyriausybės kaltė? Apie grafikų patogumą vairuotojams gal nekalbėkime, nes panašu, kad nifiga apie tai nenutuoki... > >> Tu tikrai manai, kad jokio skirtumo kokio senumo autobusas? Tikrai >> tikrai??? >> Aš nekalbu apie MB (kurių, beje, VAP irgi ko gero nerasi nei vieno 100% >> tvarkingo). Kalbu apie gamtinėmis dujomis varomas senas Volvo, kurių >> privarė iš Švedijos berods... > > Jei keleivis negali pasakyti kokio maždaug amžiaus ta TP – tada jokio > skirtumo. Jei ji genda – jau kita daina. Pats tai ir įrodei savo nenoru > kalbėti apie 12 metų senumo MB. Jo, o koks skitumas - 12 ar 15 metų? Aišku, kad negalės, nes apibūdins vienu žodžiu - grabas. Ar genda? Čia labai švelnus žodis...kai kurie ne genda, o byra, griūna ir dar vadink kaip tik nori. MB 0405 yra modelis, gelbėjansti visą autobusų parką. Jeigu ne jis, būtų chana totaliai. Tik va kažin ar dauguma tu MB yra 12metų senumo...kiek pamenu, jie ten dauguma maždaug apie 1995 metų gamybos. Apie juos kalbėti, aišku, irgi galima. Ko nori paklausti? Gal pasikalbam apie tarkime 519, 532, daugiau dabar nepamenu numerių, kurie neturi nei vieno atidaromo lango ir yra tobuliausi autobusai vasaros metu? Gal pasikalbam apie nepildomus naujų "Volvo" kondicionierius ir neveikiančias vėdinimo sistemas? O gal dar nori pasikalbėti ir apie remonto bazės būklę bei paties remonto kokybę? Kodėl pats nenori kalbėti apie nuostabius dujinius "Volvo"? Iš kur jie ten...ai, gi dauguma iš Švedijos...visi puikūs, be gedimų...apie 100 vnt ko gero tokių yra, gal ir daugiau jau dabar...Gal pasikalbam kokie jie geri, mieli, puikiai važiuojantys? :) > > >> O dėl vilniečių paklausimų apie viešąjį...tu gal geriau paklausk ar >> jiems smagu važiuoti autobusais, kurių daugelyje neveikia ABS (tik >> keleiviai to nežino), kur vairuotojai kažkodėl dirba išjungę elektrinį >> atidarytų durų stabdį (t.y. gali pajudėti neuždarytomis durimis, kad yra >> baisiai nesaugu), > > Gal žinai sužalojimų statistiką? Aš apie tai išgirdau pirmą kartą. > Gal tai visai ne problema, o perteklinis reikalavimas. O kur apie sužalojimus kažką sakiau? Vieno žmogaus, "pratempto" užspaudus durimis per metus neužtenka? Tik va jie toli gražu ne visada kreipiasi kažkur, tad statistika nulinė. Apie griuvsius ir susižalojusius pačiose transporto priemonėse irgi nėra normalios statistikos, nes dauguma niekur nesikreipia. Ir apie kurį čia reikalavimą kalbi kaip perteklinį? Veikiančią ABS? Ar kad autobusas gali važiuoti atidarytom durim (pvz mygtuką paspaudė, bet nesuveikė, arba duris prispaudę laiko kažkas)? > >> kurie dažnokai dirba su ganėtinai plikomis padangomis. >> Dar paklausk ar faina važinėti autobusais, kuriuose nėra nei vieno >> atidaromo lango (tik liukai), kuriuose vasarą neišsijungia šildymas (nes >> kitaip užkaistų variklis), kurių atvažiavimą iš tolo gali išgirsti iš >> barškančios važiuoklės garsų. >> O tada dar kartą pasakyk, kad TP amžius keleiviams yra nesvarbus... > > Dar kartą: keleiviams svarbi paslaugos kokybė, o ne TP amžius. Nebandyk > kaip koks Nakutis įrodinėti, kad problema TIK TP naujume. Neva pakeiskime > autobusus naujais ir visi persės į VT. Neduok dieve tarybos nariai tuo > patikės, tai turėsime dar vieną duobę, kur suversti pinigai virsta mėšlu. Kokybė yra apgailėtina. Jeigu tie seni autobusai būtų idealiai sutvarkyti, viskas būtų ok. Realybėje - jie tik aplopomi ir paleidžiami vežti keleivių. Kodėl bandai tai neigti? Ar tu iš tų, kurie kaifuoja, kad atvaromi tie patys "beveik nauji" MB, kurių rida yra po 800kkm ir kuriem paskui reikia važinėti atidarytais kapotais, kad varikliai neperkaistų, pavarų dėžės "muša" ir t.t.?