"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:k983sf$kuq$1@trimpas.omnitel.net... > Ar tau žinoma, kad pakrauta fūra kelią laužo 10 000 kartų labiau nei > lengvasis automobilis Kad tai nebūtų turgaus lygio kalbos, kurių Tu taip nemėgsti, gal galima būtų sužinoti pagal kokią metodiką skaičiuojant buvo gautas skaičius 10000? , o kuro ji srebia tik 5 kartus daugiau, todėl ir > akcizo sumoka 200 kartų mažiau nei derėtų? Bet sunkvežimiai moka dar ir kelių mokesčius, kurių nemoka nekomercinių transporto priemonių valdytojai. > Ir ar žinoma, kad surinktas akcizas ir kelių mokesčiai nepadengia visos > valstybiniams keliams kasmet išleidžiamos sumos? Kokia išeitis? Mokesčius "fūroms" pakelti 10000 kartų? O gal tiesiog pasižiūrėti kokia tų išleidžiamų sumų sandara? Gal pasitikrinti kas kiek metų lopomas tas pats kelias (remonto darbų kokybė tragiška) ir ar tai netyčiom nesigauna brangiau negu kokybiškai nutiesti naują kelią vieną kartą per 10 ar 15 metų? Kedai, esi blogiau negu Bliuvas padauginus iš 10. Anas gal ir nedirba, bet mažiau kalba ir viešai neskleidžia tokių erezijų. Jeigu jau rašai, o tamstos užimamos pareigos kaip ir įpareigoja galvoti ką rašai, tai rašyk konkrečiai, minėdamas konkrečius skaičius bei būtinai jų šaltinius. O jeigu to paminėti negali, tai na gal susilaikyk nerašęs.... O dabar pasiūlai diskutuoti apie 12 metų senumo mersus, bet kai pasiūloma - dingsti, apkaltinęs turgaus lygio šnekom. Kai paklausiam kiek gi eskvairas konkrečiai gauna dotacijų iš valstybės nesumokėdamas realaus kelių mokesčio irgi nėra konkrečių atsakymų... Na nesolidžiai skamba. Jeigu taip rašytų santechnikas Vasia, tai viskas ok, bet dabar...mero patarėjas... > Tuo tarpu Lietuvos geležinkeliai perveža apie 50% visų krovinių, kelius > remontuoja ir įrenginėja patys ir dar moka žemės mokesčius. Kokie jie geri :) pasvarstysiu - gal parašyti jiems padėkos raštą...ai, bendrai gal ne, gi čia valstybinė įmonė, tai padėkos raštą parašau kiekvieną kartą mokėdamas mokesčius....