"Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message news:lahocp$j5n$1@trimpas.omnitel.net... > Kiek bandau pvz. Vilniuje važiuoti pagal taisykles, tai kaip nenormalus > pasijaučiu, nes visi varo 15-20 km/h greičiau nei leistina, kruopščiai > prie inkilų pristabdydami, bet žinoma gi vairuotojai tai masiškai > taisyklių nepažeidinėja, čia turbūt tik pasirodė... arba 20-30 kmph leciau, cia jau ziurint kokia gatve. > Problema ne tame, kad idiotas vairuoja automobilį ar dviratį, problema > tame, kad jis idiotas. Bet teisybės dėlei, vis tik reikėtų nepamiršti ir > fizikos - idiotas valdantis pusantros tonos 60-80 km/h greičiu tikrai > pavojingesnis nei idiotas valdantis 10-20 kg 20-30 km/h greičiu. ziurint kam, jei sau, tai pavojingesnis idiotas su 10kg / 20kmph. > O eismą patys vairuotojai ir paralyžiuoja, dėl savo, nežinau, kojų ar > smegenų atrofijos, gi matai geriau neėdęs sėdės, paskutinius pinigus į > benziną sukišęs, nei pėsti ar dviračiu sulakstys. "Tegul kitas eina, kodėl > aš, aš geriau palauksiu, kol kiti pėsti eis ir važiuosiu laisvom gatvėm". > Tai ir gaunasi, kaip tiems ožiams ant tilto, kamščiuose tupėti :) vilniuje eisma vairuotojai paralyziuoja, nes visokie kedai, kuriu darbas padaryti zmoniu gyvenima paprastesni, sugeba taip supisti miesto finansine bukle, kad automobilis tampa neisvengiamas - su dviraciu vaiku nepriveziosi i darzeli kitame miesto gale (nes salia vietu nera), visuomeniniu transportu nepasinaudosi (nes normaliam susisiekimui pinigu nera, o ir sklypas antakalnyje labai jau viliojanciai atrodo), etc. etc. etc. > Bet paverkit, paverkit dėl retkarčiais vykstandčios dviratininkų akcijos - > psichologai sako, kad paverkus palengvėja... :) o tema ne dviratininku akcija kaip tokia, taip kad pisai pro sali. tema juokiasi puodas, kad katinas juodas.