Labai norint tokių argumentų galima surasti ir vairuotojų elgsenai, pvz. jie pervažiuoja STOP liniją, nes taip sumažina riziką, kad į jų automobilius įsirėš per vėlai pradėję stabdyti kiti vairuotojai. Tačiau atsiribojus nuo šališkumo, akivaizdu, kad pervažiavę STOP liniją KET pažeidžia ir automobilininkai, ir dviratininkai. Tai, kad Lietuvoje nėra spec. salelių, srautai neatskirti ir netaikomos kitos saugumo priemonės yra mažų mažiausiai keista priežastis lieti pyktį ant automobilininkų. Pyktį verčiau būtų nukreipti konstruktyvia linkme ir teikti pasiūlymus dėl tokių priemonių diegimo valdžios struktūroms, pvz. savivaldybei, atsakingai už gatves. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:laj236$eme$1@trimpas.omnitel.net... > 2014.01.08 10:14, Kicker rašė: > > Dviratastai mano, kad sustojus prieš automobilius daugiau šansų, kad juos > vairuotojai pamatys ir nesutraiškys sukantieji dešinėn, todėl KET > pažeidinėja siekdami savo saugumo. > JK tam skirtos spec. salelės – Advanced Stop Line, o normaliame pasaulyje > dviratininkai su sunkvežimiais nebemaišomi, todėl tokių ASL > nebeprojektuojama, o atskiriama fiziškai. >