Tema: Re: Bet tai idomus tie kadziai
Autorius: Kaksht
Data: 2009-05-31 23:07:20
Kaip tai px kokio dydzio ratai? Visiskai nepoxui, kelias nuvaziuotas su vienokio ir su kitokio spindulio ratu bus kitoks, ko pasekoje ir greitis skirsis, o spidometras rodys su kitokia paklaida.
Kad per gyvenima matei su tokia paklaida auto mazai tai na ka galiu pasakyt, tikriausiai blogai... Zinau kad pas mane kai tikrinom tai rode labai tiksliai, kaip jau minejau.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E

"Deep" <admin@skynet.lt> wrote in message news:gvul32$2pp$1@trimpas.omnitel.net...
px kas pas tave R13 ar R18.
Per gyvenima maciau tik viena automobili kuris greiti rode tiksliai +/- 2 km/h.
Visi kiti prideda 10-15 km/h, vaziujant "ant 100"
Todel vertetu susikalibruoti spidometro korekcijas galvoje, pasinaudojant GPS.
Pvz. dabar zinau kad mieste visur drasiai galiu vaziuoti drasiai +20 (pagal spidometra), nes realiai bus +9.2  tik.

--
http://www.addurl.tel