Tema: Re: Bet tai idomus tie kadziai
Autorius: Kenis
Data: 2009-06-02 09:17:02
nu 10-15 tai cia jau tikrai afigienai daug....realus atvejis: ant tarnybines volvo uzdetos didesnes padangos nei default is gamyklos (vietoj R15 185/60 uzdeta R15 185/65), matavom su GPS greity tai prie 60km/h viskas normaliai, prie 140km/h spidometras rodo 4km/h maziau nei GPS

--
Mitsubishi Eclipse '94 2.0 DOHC 16V