Po tiburono, pagal pojuchius - nivalyt, aishku pasizhiuri i spidometra ir apsiramini :P Visas pirkinio aprashymas: Pasigirsiu... Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952. http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117 Daugiau nuotrauku binaruose. Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad jie atstovauja "audi" o ne "quattro" :| Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida ~210kkm (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai lietuvoje (daugiau prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus mashina "dlia dushy" - sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir apsiramini :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip sake mano pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 595 RS), vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina mazhokai feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 reikalai pageretu "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas pojuchiai tokie, kad - ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal priprasiu :P Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie jos nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad koks "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, prie kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota "perkrovoms" ir turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. Stabdzhiai geri ir dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu diskai bei kalades - brembo (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! stabdzhiu kaladeles - po keturias ant vieno rato). AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas salone - tikras. Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir kaip ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas ten netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) atjungi ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo kompas. Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" karta - nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis reguliuojasi "ratuku" ish salono). -- kiSLOTHnik Quattro GmbH Q1 "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:h15345$vir$1@trimpas.omnitel.net... > Nu ka, biski geriau valina negu tiburons? :) > > > "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message > news:h152hm$ujg$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> -- >> kiSLOTHnik >> Quattro GmbH Q1 >> >> >> > >