Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-06-16 14:08:48
Kuom ta bajavuma pamatuot? Vyniojasi jinai tikrai padoriai, jeigu to klausei
;)
O ant kiek jinai dabar nebevazhiuoja, palyginus su tuo kaip jinai kazhkada
vazhiavo, tai palyginti nera galimybes.
Kaip uzh tokius pinigus, tai neperdaugiausiai variantu su standarte virsh
300 arklio (nenorejau jokiu "projektu").
Zhodzhiu - tikrai nesigailiu nusipirkes.

Shiaip tai ne mano stiliaus mashina... gal ash dar nesubrendau sheimyniniam
universalui... Bet kaip "kovine miesto mashina" tiburonas yra kurkas
priimtinesnis variantas.

--
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1