Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: YZF
Data: 2009-06-15 14:19:24
Aijk aijk, rimtai? :)) Po tavo nepavykusios sportininko karjeros ir quattro 
maniovru i griovius, net nedrystu galvoti apie lygiavimasi i tave :DDD

"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
news:h15a86$c0c$1@trimpas.omnitel.net...
> tai ne apie mane kalba, o ir paciam dar nemazai ha apsikt kol bent salia 
> manes stovesi :P
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:h159i5$aqq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu tau tas neaktualu, tai gali buti ramus ;)
>>
>>
>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
>> news:h15924$9so$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ten buvo parasyta BENT siek tiek ... ;)
>>>
>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>> news:h158qd$9fg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>O kai supranti ne "siek tiek" o daugiau, tada tokio noro nekyla?
>>>>
>>>> ;)
>>>>
>>>>
>>>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:h154kb$2f8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> todel kad bent siek tiek suprantant apie vairavima ta sistema tiesiog 
>>>>> trugdo dziaugtis 250kw ;)
>>>>>
>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:h1548i$1qe$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>O kam tau ta ABS'a atjungineti?
>>>>>>
>>>>>> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
>>>>>> news:h153nj$st$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai galiu drasiai ABS'o saugikli ishtraukes vazhinet?
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> kiSLOTHnik
>>>>>>> Quattro GmbH Q1
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:h153im$ls$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> nieko nebuna su ABS ;)
>>>>>>>> tu turbut skaites esi mano pamastymus apie evo ABS atjungima - tai 
>>>>>>>> ten yra rezimai "tarmac', 'gravel', 'snow' ir remiasi viskas abs 
>>>>>>>> davikliais, tai atjungus paprastuoju budu ABS, rezimu nebelieka, 
>>>>>>>> reikia apgaudinet, kad ABS veikia o istikro neveiktu, bet pas audi 
>>>>>>>> to nera, nesiparink
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
>>>>>>>> news:h1538o$vqs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Po tiburono, pagal pojuchius - nivalyt, aishku pasizhiuri i 
>>>>>>>>> spidometra ir apsiramini :P
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Visas pirkinio aprashymas:
>>>>>>>>> Pasigirsiu...
>>>>>>>>> Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 
>>>>>>>>> 952.
>>>>>>>>> http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117
>>>>>>>>> Daugiau nuotrauku binaruose.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos 
>>>>>>>>> gamintojas ne
>>>>>>>>> Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos 
>>>>>>>>> chia
>>>>>>>>> http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie 
>>>>>>>>> "audi"
>>>>>>>>> servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, 
>>>>>>>>> kad jie
>>>>>>>>> atstovauja "audi" o ne "quattro" :|
>>>>>>>>> Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. 
>>>>>>>>> Rida ~210kkm
>>>>>>>>> (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai lietuvoje 
>>>>>>>>> (daugiau
>>>>>>>>> prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus mashina "dlia 
>>>>>>>>> dushy" -
>>>>>>>>> sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P
>>>>>>>>> Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir 
>>>>>>>>> apsiramini
>>>>>>>>> :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip 
>>>>>>>>> sake mano
>>>>>>>>> pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 
>>>>>>>>> 595 RS),
>>>>>>>>> vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina 
>>>>>>>>> mazhokai
>>>>>>>>> feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 reikalai 
>>>>>>>>> pageretu
>>>>>>>>> "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas pojuchiai 
>>>>>>>>> tokie, kad -
>>>>>>>>> ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal priprasiu :P
>>>>>>>>> Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau 
>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>> tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash 
>>>>>>>>> prie jos
>>>>>>>>> nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad 
>>>>>>>>> koks
>>>>>>>>> "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, 
>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>> kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota 
>>>>>>>>> "perkrovoms" ir
>>>>>>>>> turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. Stabdzhiai geri 
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu diskai bei 
>>>>>>>>> kalades - brembo
>>>>>>>>> (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! stabdzhiu kaladeles - po 
>>>>>>>>> keturias ant
>>>>>>>>> vieno rato).
>>>>>>>>> AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. 
>>>>>>>>> Karbonas
>>>>>>>>> salone - tikras.
>>>>>>>>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar 
>>>>>>>>> kaip jis ten
>>>>>>>>> vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia 
>>>>>>>>> knygute) apie
>>>>>>>>> shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir kaip ji 
>>>>>>>>> atjungti
>>>>>>>>> jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas ten netaip 
>>>>>>>>> buna su
>>>>>>>>> 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) atjungi ABS'a?). 
>>>>>>>>> Quattro
>>>>>>>>> sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo kompas.
>>>>>>>>> Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" 
>>>>>>>>> karta -
>>>>>>>>> nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis
>>>>>>>>> reguliuojasi "ratuku" ish salono).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> kiSLOTHnik
>>>>>>>>> Quattro GmbH Q1
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:h15345$vir$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nu ka, biski geriau valina negu tiburons? :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:h152hm$ujg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> kiSLOTHnik
>>>>>>>>>>> Quattro GmbH Q1
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>