Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-26 09:15:17
kažką tu čia nusišneki. ir labai.
jei tau kiekvienas postas yra proto pisimas, kad esi kietas.
nu tai ir tu dabar pisi protą - žiūrėkit koks aš kietas, turiu daug darbo, nelieka laiko,
tokiom smulkmenom, esu pilietiškas dėl mano sumokėtų mokesčių 100 pensininkų išlaikoma.

Ir prie ko čia tas "pats gaudyt"?
Tai gal pagal tavo paniatkes išvis niekada negalima kreitpis į policiją, kol pats nepagavai,
į medikus, kol pats galvos kam neprisiūvai, gaisrininkų iškviest negali, kol pats
neužgesinęs min 3 pastatų?

Ir prie ko čia "galesi ilgai rekti, nes policija tuo metu tavo fotkes tyrines "?
Įsivaizduoji, kad jie kaip palaida bala - visi puola prie vieno darbo, jį nudirba,
tada visi puola prie kito?

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/