Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: KEdas
Data: 2009-06-26 13:23:16
Anfora rašė:
> beje donkichotas kazka dare (kariavo su vejo malunais isivaizduodamas
>  drakonus), nes gyveno su prisiuta galva, butu sveikai mastantis,
> paliktu jis tuos malunus ramybeje :)

Matau, kad kūrinio potekstės nesupratai :(

> kaip jau sakiau - pavydziu zmonems, kurie turi tiek laisvo laiko, kad
> gali sau leisti kovoti su malunais :)

Rašinėjimas NG atima tikrai daugiau laiko nei nufotografavimas ir
išsiuntimas.

> ale man juokingas tas tox saugus pilietiskumas - pamatei ne vietoj
> stovinti teo automobili, nufotkinai, nusiuntei, ir pisi visiems prota
> - ziurekit, kox as esu kietas ir

Kiti gal ir giriasi nufotografavę bnv neįgaliųjų vietoje, bet aš to
nedarau. Nuotraukos buvo įmestos tik tam, kad išsiaiškinti ar čia tik aš
vienas įžvelgiu pažeidimą, ar ir mikulskas turėtų matyti.
Nuotraukų policijai per metus esu išsiuntęs ~3000, o atsakymus apie
nubaustus pažeidėjus pradėjau gauti tik po to, kai pasidariau el. parašą.

> o policija bloga, nes nieko nedaro.

Būtent apie tai postas ir buvo, kad policija ne tik nieko nedaro, bet
dar ir bando atsifutbolinti nuo darbo.

> va tada pac rekt pradesi "policija! gelbekit!". galesi ilgai rekti,
> nes policija tuo metu tavo fotkes tyrines - bus uzsiemusi "rimtais"
> darbais.

Tavo žiniai: Vilniaus mieste (kartu su Grigiškėmis, Nauja Vilnia ir
t.t.) dirba viso ~30 patrulių (informacija gauta iš 1 komisariato
viršininko Gintaro Mažinto). Visi kiti sėdi kabinetuose ir „tiria“ bylas.
Mano bylų tyrimų rezultatas per 4 metus yra 6:0 (kūno sužalojimas, 2
numerių vagystės, 2 kartus išdaužti automobilių stiklai, 1 pavogtas
dviratis), tai kažkaip neturiu pagrindo manyti, kad jie persidirba
aiškindami nusikaltimus.
Per mėnesį Vilniuje už stovėjimą ne vietoje nubaudžiama 300-500
pažeidėjų, nors tokio tipo pažeidimų daroma ~20000 KASDIEN (informacija
iš to paties Mažinto).

P.S. Ką reiškia aNfora?