Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-06-26 13:47:23
jauciuosi pagerbtas uz mano posto detalia anlize. nuo komentaru
susilaikysiu, bo siandien ypac gerai jauciuosi, ir savijauta vis gereja :)
pikas turetu buti apie 16 h - tada spyris is kojos i darbo duris ir i
savaitgali :) ten negali net buti minciu apie nedoreliu fotkinima ir fotkiu
siuntinejima, elektroninius parasaus, tuxtancius pazeideju ir visas kitas
nesamones :) linkiu jums visiems laimes! daug alaus ir graziu-patogiu mergu
:D beje, ir sau linkiu :)
aNfora nereiskia nieko...
Anfora reiskia zymiai daugiau  :)
o ka reiskia KEdas? tikuosi, ne sportbati?