Tema: Re: Kraupi avarija
Autorius: Velnias
Data: 2009-07-20 19:21:56
3 salyklai kai tik atsirado geresi visai neblogai, dabar jau senokai
neragavau. O seip klausimas buvo apie "akla degustacija", nes tikrai nera
tas lietuviskas alus toks blogas, kaip cia kai kas bando pavaizduoti. Lygiai
kaip ir tas giriamas cekiskas ar vokiskas shirpotriebas is Vynotekos po 2
litus nera nieko ypatingo.