Tema: Re: Kraupi avarija
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-07-21 11:27:48
Skeptiškai aš žiūriu į tuos koncentratus.
Taip, bandysiu daryt viską nuo 0.
Pradžioj galvojau susipirkt viską iš firmos Sulivesta Kaune, jie prekiauja
ir įranga ir žaliavom, tik pagrinde turi didesniais kiekiais, kurie kaip man
būtų per dideli, pvz apyniai po 5kg, salyklas po 50kg, mielės po 1-5kg.
Tokie kiekiai jau labiau masinei gamybai tinka, jie ir orientuojas pagrinde
į mažas alaus daryklas. nors turi jie ir smulkiai išfasuotos žaliavos. Tik
kažkodėl jų puslapį rast visad problemos buvo, tik per web-history pavyko
šįkart:
http://web.archive.org/web/20051218132106/www.alutex.ot.lt/zaliavos.html
Galvojau išbandysiu šį jų puslapyje esantį receptą:
http://web.archive.org/web/20051218121533/www.alutex.ot.lt/savo.html
Tai vat, buvau jau pasiryžęs jampt iš jų, kai atsirado lietuviška
internetinė parduotuvė:
http://www.agrotema.lt/contents/cat,3377/Bravoras-namie.html
Tai pas juos paėmiau va tokį komplekčiuką ir dabar laukiu, kol atvyks:
http://www.agrotema.lt/goods/cat,3377/sub,3416/gid,683/Alaus-salyklas-Luxe-Pilsner.html
Tik reikia pasakyt, kad užsakius prekes, po savaitės (!!!) jie man atsiuntė
laišką, kad prekių neturi, ir jos bus tik "po savaitės-dviejų" :)) Toks tad
tas jų rimtumas... Ką gi, luktelėsiu, bet jau imu nekantraut.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt