Tema: Re: Kraupi avarija
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-07-20 21:02:28
> A tai tada koks yra tikras alus? Parekomenduokit koki nors, kur Lietuvoj
> butu imanoma isigyti.

Tiesa sakant nesu isitikines :) Taciau papasakosiu tas kruopeles, kurios man
zinomos.
Kiek zinau, daugmaz atitinka tikrasias alaus gamybos technologijas sie alus:
        Kauno alus (nemaisyt su Raguciu)
        Gubernija (neturiu 100% isitikinimo, bet taip snekama, o ir mano
gomurys ta patvirtina, t.y. atmetimo reakcijos nesukelia. Beje, labai
rekomenduoju ju 1665, tik jis labai nepastoviai lentynose buna, ziema dingo,
ir vel atsirado tik visai nesenai);
        Vilniaus alus
        Vilkmerge, BET! Ju produkcija yra dvieju rusiu: stikliniai
buteliukai - tas geras, ir tikrai skanus. Skardines - visiskas s, berods
gaminamas Lenkijoje. Berods jie turi ir bambaliuose, jei taip - turbut irgi
lenkiskas (ar ten baltarusiskas - nebepamenu).
        Rinkuskiu bembaliuose, neragaves, bet pries kuri laika zmones minejo
geruoju vardu. Dabar sako nebe toks. Nzn :)
        IKI Gurmanu serijos alus. Kiek is kitos operos, ne syrpotrebas, bet
tai yra JO! Tik kainos kiek didokos. Reikia pazymeti, kad jie yra keli:
                Dvariskas tamsus ir sviesus alus - puikus gyvi alus is
Butautu bravoro.
                Boiko - nefiltruotas gyvas, kazkokio Kurkliu bravoro, labai
skanus, kas supranta :) Gal tiksliau normalus naminis lengvas nefiltruotas
alus.
                Vilniaus alaus 0,5l buteliukuose, nepamenu pavadinimo -
geriau tik karta, bet kiek pamenu - paliko teigiama ispudi :)

Sia akimirka daugiau normalau sirpotrebinio lietuvisko alaus neprisimenu,
tad jei kas ismanantis gali ka pridet - manau visi padekos.

O del saves pasigirsiu truputuka, lyg ir bandysiu virt savo aluti, jei
kiausu, zinoma, uzteks viska pradet.
Gal po poros savaiciu jei viskas normale pradesiu :) Neprisizadu, zinoma,
bus matyt. Dabar laukiu atvaziuojant zaliavai :)

--
Pirciu irengimas: www.tavopirtis.lt