Tema: Re: Kraupi avarija
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-07-20 20:32:31
"Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message
news:h423oo$d42$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat padarius degustacija be etikeciu labai idomu butu paziuret i situ visu
> "alaus egzpertu" rezultatus.

žinok tikrai nelaikau saves alaus ekspertu, tli gražu, tik pradėjau domėtis.
"Aklos degustacijos" šiuo momentu jaučiu sektųsi nekaip, nors gal kada
reiktų vėl išbandyt, jaunystėje kiek pamenu sekėsi visai neblogai, bet dabar
ir alaus įvairovė visai kita, ir skoniai suvienodėję, na bent alaus gėrimų
tai tikrai.
Nesuprask manęs neteisingai, aš nebandau laužt kažkokio kieto, tai ne mintis
iš serijos "kalnapilis-vs-švyturys" ar "vilnius-vs-kaunas", tokiose
diskusijose aš nedalyvauju.
Aš tiesiog noriu šį tą papasakot įdomaus, tikiuos naudingo. Nes
marketingistai užpudrinę mums smegenis jau daugelį metų.
Pats dar nesenai gerdavau visokius švyturinius/ragutinius gėralus. Tačiau,
kai vis imdavo netenkint kažkokia rūšis, vis pakeisdavau į mano manymu
geresnę rūšį (nes ji lyg ir brangesnė - ergo geresnė(?)), ir ilgainiui vis
nusivildavau - ėmiau mastyt, kas čia ne taip.
Pasikapsčiau. Pasirodo mes neturim paprasčiausiai su kuo lygint. apie 80-85%
alaus krautuvių lentynose yra gaminami taip: verdamas pavadinkim bazinis
viralas, toliau jis skiedžiamas vandeniu, visaip aromatizuojamas, ir gaunas
kelios skirtingos alaus rūšys.
Kaip manai, ar sangrija yra vynas? Sangrija yra vyno gėrimas. Nors
sulyginimas čia nevisai vykęs, nes sangrija tradicinis gėrimas, turintis
ilgametes šaknis ispanijos kultūroje. O toks vat alaus gėrimas yra
paprasčiausias gamybos kaštų mažinimo rezultatas.
Tad keletas kokteilių, pagamintų iš vieno alaus išpilstomi į jiems
prideramus buteliukus, ir tada jau prasideda marketingo žaidimas.
Va neblogas straipsnis, ne be priekaištų, bet labai gerai ir trumpai
apibendrinantis visas negeroves lietuvių aludarystėje:
http://tikrasalus.lt/2009/06/07/aludariu-gildija-ir-kitos-klastotes/
Perskaityk, ir perduok kitam. Netvirtinu, kad jame 100% teisingai viskas,
gali būti klaidų, bet, manau,  ne esminių. Galimos interpretacijos. Tačiau
mastykim ką perkam, ir kaip esam manipuliuojami kartais.
Negalima tvirtint: tu sakai tai birzgalas? Mes jau 10 metų geriam tai, todėl
mes negalim būt neteisūs.

opėn jo maind, skant :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt