Tema: Re: Ford Focus RS
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-08-24 11:54:06
del fwd, tai kavo ***** ciuzoje gore?



"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:h6tjup$3oh$1@trimpas.omnitel.net...
>o ar standartinis WRX'as daro ji 100-200 ?
>
> Imho tu pamirsai kad cia fwd :)
>
> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message 
> news:h6tj8b$2o9$1@trimpas.omnitel.net...
>> standartinis WRXas "daro" ji ant 0-100 turedamas -75AG ir -120Nm?
>> o ce dar "ribotos serijinės gamybos modelis" ?
>> ar todel kad pinigu reikia duot tiek pat kiek uz STi arba EVO?
>> IMHO - kazkas jiems nesigavo...
>>
>> "ultra wires" <labutisa@gmail.com> wrote in message 
>> news:h6tckq$n9a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>Į Lietuvą atvyko galingasis „Ford Focus RS“
>>>
>>> Pranešimas spaudai
>>>
>>> 2009 m. rugpjūčio 24 d.
>>>
>>>
>>>
>>>  a.. Galingiausias „Ford of Europe“ serijinės gamybos modelis „Ford 
>>> Focus
>>> RS“ atvyko į Lietuvą
>>>  b.. Vienintelį Baltijos šalyse 305 AG galios legendinį modelį bus 
>>> galima
>>> išbandyti Vilniuje
>>>
>>>
>>> Į  Lietuvą atvyko galingiausias „Ford of Europe“ serijinės gamybos 
>>> modelis
>>> „Ford Focus RS“.  Tai ribotos serijinės gamybos modelis – šio modelio
>>> planuota gamyba tik 4000 vienetų.
>>>
>>>
>>>
>>> Baltos „Frozen White“ spalvos „Focus RS“ atvykęs į „Vilniaus Vista“ 
>>> saloną
>>> yra vienintelis toks Baltijos šalyse automobilis. „Focus“ yra vienas
>>> pagrindinių „Ford“ modelių Europoje, kurių per 7 šių metų mėnesius 
>>> parduota
>>> 189 900 vnt. Tikimasi, kad išskirtinis „Focus RS“ modelis padidins
>>> susidomėjimą „Focus“ modeliais Europoje ir mūsų šalyje, be to Lietuvoje 
>>> šiuo
>>> metu yra pristatoma ir speciali „Focus Limited“ versija.
>>>
>>>
>>>
>>> Legendinis „Ford Focus RS“ į rinką grįžo po šešerių metų pertraukos.
>>> Moderniai interpretuojantis „RS“ filosofiją, naujasis „Ford Focus RS“
>>> įkūnija įspūdingą ir įkvepiantį, tačiau prieinamą ir praktišką sportinį
>>> automobilį.
>>>
>>>
>>>
>>> „Ford Focus RS” širdis – „Duratec RS” 2.5 l variklis su turbina, 
>>> sukuriantis
>>> išskirtines charakteristikas: 305 AG galią prie 6500 sūkių ir maksimalų 
>>> 440
>>> Nm sukimo momentą tarp 2300 ir 4500 sūkių.
>>>
>>>
>>>
>>> Dinamikos gerinimas apima 40 mm platesnę tarpvėžę, jautresnį vairą,
>>> didesnius stabdžius, pagal užsakymą pagamintas „Continental” 235/35 R19
>>> padangas ir patobulintą aerodinamiką, tačiau esminė naujovė – inovatyvi
>>> pakabos technologija, pavadinta „RevoKnuckle” („RevoLankstas”).
>>>
>>>
>>>
>>> Kontroliuoti galią kelyje padeda „Quaife“ sraigtinis riboto slydimo
>>> diferencialas, patobulintas „Ford Team RS“ komandos ir pritaikytas 6 
>>> pavarų
>>> „Focus RS“ dėžei.
>>>
>>>
>>>
>>> Naujasis „Ford Focus RS” iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės ir 
>>> pasiekia
>>> maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias „Ford of Europe” sukurtas
>>> automobilis, „Lommel” bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net „Ford 
>>> GT”.
>>>
>>>
>>>
>>> Lietuvoje „Ford Focus RS“ kainuoja 109 000 Lt. Atvirų durų diena, skirta
>>> visiems norintiems susipažinti su „Focus RS“ yra rugpjūčio 27 d.,
>>> ketvirtadienis „Vilniaus Vista“ salone Laisvės pr. 137, Vilniuje, tel. 
>>> ( 85
>>> 216 82 26).
>>>
>>>
>>>
>>> Pagrindiniai „Ford Focus RS“ duomenys:
>>>
>>>
>>>
>>>      Variklio tipas
>>>     2.5L 20 V DOHC RS
>>>
>>>      Maksimali galia AG (kW) prie variklio apsisukimų (rpm)
>>>     305 AG (224 kW) 6500
>>>
>>>      Maksimalus sukimo momentas (Nm) prie variklio apsisukimų (rpm)
>>>     440 Nm 2300 – 4500
>>>
>>>      Pavarų dėžės tipas
>>>     Mechaninė 6 pavarų,
>>>
>>>      Standartiniai ratlankiai
>>>     Lengvojo lydinio 19x8,5
>>>
>>>      Padangos
>>>     „Continental” 235/35 R19
>>>
>>>      Ratų bazė (mm)
>>>     2640
>>>
>>>      Tuščio automobilio svoris (kg)
>>>     1468
>>>
>>>      Maksimalus greitis (km/h)
>>>     263
>>>
>>>      Įsibėgėjimas iki 100 km/h, s
>>>
>>>      Įsibėgėjimas nuo 50 iki 100 km/h, s
>>>     5.9
>>>
>>>      5.3
>>>
>>>      Vidutinės kuro sąnaudos(ECE l/100 km)
>>>
>>>      CO2 emisija (g/km)
>>>     9.4
>>>
>>>      225
>>>
>>>
>>>
>>> -- 
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>