Kaip tik vakar kazkoki apdejau sestu begiu nuo 50. Cia gal sita muse cece buvo? "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:h6tpv8$cb8$1@trimpas.omnitel.net... > Net ir juzefas su Dziundzja desimta > > > > Jaegermeister > > > > > > > > > > > > "Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message > news:h6tppn$c3k$1@trimpas.omnitel.net... >> net ir A8 "cepelina" 3,3 TDIIIIIIIIIII? >> >> >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:h6tphm$bnq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visus dyzelius isskyrus VAG'o R6 dyzeli. To dar niekas neatpisa >>> >>> >>> >>> >>> Jaegermeister >>> >>> >>> >>> "Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message >>> news:h6tpcc$bg5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> net ir tuos su 25 randonom I ????? >>>> >>>> >>>> >>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>> news:h6tote$ari$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Cia masina skirta gatvese "bausti" 2.6 bulkas, 325 bmwus, golfus tdi >>>>> su visom raudonom ir kitas sportines masinas. Skaityk redline.lt >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Jaegermeister >>>>> >>>>> >>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message >>>>> news:h6tk94$458$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ne, nu tai as ce matau gatvine "automasina" :) o ne koki busima >>>>>> "bojevyka" >>>>>> tai tie 100>200 nelabai aktualu, o fwd dar labiau gaidys :) >>>>>> >>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>> news:h6tjup$3oh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>o ar standartinis WRX'as daro ji 100-200 ? >>>>>>> >>>>>>> Imho tu pamirsai kad cia fwd :) >>>>>>> >>>>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message >>>>>>> news:h6tj8b$2o9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> standartinis WRXas "daro" ji ant 0-100 turedamas -75AG ir -120Nm? >>>>>>>> o ce dar "ribotos serijinės gamybos modelis" ? >>>>>>>> ar todel kad pinigu reikia duot tiek pat kiek uz STi arba EVO? >>>>>>>> IMHO - kazkas jiems nesigavo... >>>>>>>> >>>>>>>> "ultra wires" <labutisa@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:h6tckq$n9a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>Į Lietuvą atvyko galingasis "Ford Focus RS" >>>>>>>>> >>>>>>>>> Pranešimas spaudai >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2009 m. rugpjūčio 24 d. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> a.. Galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos modelis >>>>>>>>> "Ford Focus >>>>>>>>> RS" atvyko į Lietuvą >>>>>>>>> b.. Vienintelį Baltijos šalyse 305 AG galios legendinį modelį bus >>>>>>>>> galima >>>>>>>>> išbandyti Vilniuje >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Į Lietuvą atvyko galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos >>>>>>>>> modelis >>>>>>>>> "Ford Focus RS". Tai ribotos serijinės gamybos modelis - šio >>>>>>>>> modelio >>>>>>>>> planuota gamyba tik 4000 vienetų. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Baltos "Frozen White" spalvos "Focus RS" atvykęs į "Vilniaus >>>>>>>>> Vista" saloną >>>>>>>>> yra vienintelis toks Baltijos šalyse automobilis. "Focus" yra >>>>>>>>> vienas >>>>>>>>> pagrindinių "Ford" modelių Europoje, kurių per 7 šių metų mėnesius >>>>>>>>> parduota >>>>>>>>> 189 900 vnt. Tikimasi, kad išskirtinis "Focus RS" modelis padidins >>>>>>>>> susidomėjimą "Focus" modeliais Europoje ir mūsų šalyje, be to >>>>>>>>> Lietuvoje šiuo >>>>>>>>> metu yra pristatoma ir speciali "Focus Limited" versija. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Legendinis "Ford Focus RS" į rinką grįžo po šešerių metų >>>>>>>>> pertraukos. >>>>>>>>> Moderniai interpretuojantis "RS" filosofiją, naujasis "Ford Focus >>>>>>>>> RS" >>>>>>>>> įkūnija įspūdingą ir įkvepiantį, tačiau prieinamą ir praktišką >>>>>>>>> sportinį >>>>>>>>> automobilį. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Ford Focus RS" širdis - "Duratec RS" 2.5 l variklis su turbina, >>>>>>>>> sukuriantis >>>>>>>>> išskirtines charakteristikas: 305 AG galią prie 6500 sūkių ir >>>>>>>>> maksimalų 440 >>>>>>>>> Nm sukimo momentą tarp 2300 ir 4500 sūkių. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dinamikos gerinimas apima 40 mm platesnę tarpvėžę, jautresnį >>>>>>>>> vairą, >>>>>>>>> didesnius stabdžius, pagal užsakymą pagamintas "Continental" >>>>>>>>> 235/35 R19 >>>>>>>>> padangas ir patobulintą aerodinamiką, tačiau esminė naujovė - >>>>>>>>> inovatyvi >>>>>>>>> pakabos technologija, pavadinta "RevoKnuckle" ("RevoLankstas"). >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kontroliuoti galią kelyje padeda "Quaife" sraigtinis riboto >>>>>>>>> slydimo >>>>>>>>> diferencialas, patobulintas "Ford Team RS" komandos ir pritaikytas >>>>>>>>> 6 pavarų >>>>>>>>> "Focus RS" dėžei. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Naujasis "Ford Focus RS" iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės >>>>>>>>> ir pasiekia >>>>>>>>> maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias "Ford of Europe" >>>>>>>>> sukurtas >>>>>>>>> automobilis, "Lommel" bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net >>>>>>>>> "Ford GT". >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Lietuvoje "Ford Focus RS" kainuoja 109 000 Lt. Atvirų durų diena, >>>>>>>>> skirta >>>>>>>>> visiems norintiems susipažinti su "Focus RS" yra rugpjūčio 27 d., >>>>>>>>> ketvirtadienis "Vilniaus Vista" salone Laisvės pr. 137, Vilniuje, >>>>>>>>> tel. ( 85 >>>>>>>>> 216 82 26). >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Pagrindiniai "Ford Focus RS" duomenys: >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Variklio tipas >>>>>>>>> 2.5L 20 V DOHC RS >>>>>>>>> >>>>>>>>> Maksimali galia AG (kW) prie variklio apsisukimų (rpm) >>>>>>>>> 305 AG (224 kW) 6500 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Maksimalus sukimo momentas (Nm) prie variklio apsisukimų >>>>>>>>> (rpm) >>>>>>>>> 440 Nm 2300 - 4500 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Pavarų dėžės tipas >>>>>>>>> Mechaninė 6 pavarų, >>>>>>>>> >>>>>>>>> Standartiniai ratlankiai >>>>>>>>> Lengvojo lydinio 19x8,5 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Padangos >>>>>>>>> "Continental" 235/35 R19 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ratų bazė (mm) >>>>>>>>> 2640 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Tuščio automobilio svoris (kg) >>>>>>>>> 1468 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Maksimalus greitis (km/h) >>>>>>>>> 263 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Įsibėgėjimas iki 100 km/h, s >>>>>>>>> >>>>>>>>> Įsibėgėjimas nuo 50 iki 100 km/h, s >>>>>>>>> 5.9 >>>>>>>>> >>>>>>>>> 5.3 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Vidutinės kuro sąnaudos(ECE l/100 km) >>>>>>>>> >>>>>>>>> CO2 emisija (g/km) >>>>>>>>> 9.4 >>>>>>>>> >>>>>>>>> 225 >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >