Net ir juzefas su Dziundzja desimta Jaegermeister "Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message news:h6tppn$c3k$1@trimpas.omnitel.net... > net ir A8 "cepelina" 3,3 TDIIIIIIIIIII? > > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:h6tphm$bnq$1@trimpas.omnitel.net... >> Visus dyzelius isskyrus VAG'o R6 dyzeli. To dar niekas neatpisa >> >> >> >> >> Jaegermeister >> >> >> >> "Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message >> news:h6tpcc$bg5$1@trimpas.omnitel.net... >>> net ir tuos su 25 randonom I ????? >>> >>> >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:h6tote$ari$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Cia masina skirta gatvese "bausti" 2.6 bulkas, 325 bmwus, golfus tdi su >>>> visom raudonom ir kitas sportines masinas. Skaityk redline.lt >>>> >>>> >>>> >>>> Jaegermeister >>>> >>>> >>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message >>>> news:h6tk94$458$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ne, nu tai as ce matau gatvine "automasina" :) o ne koki busima >>>>> "bojevyka" >>>>> tai tie 100>200 nelabai aktualu, o fwd dar labiau gaidys :) >>>>> >>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>> news:h6tjup$3oh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>o ar standartinis WRX'as daro ji 100-200 ? >>>>>> >>>>>> Imho tu pamirsai kad cia fwd :) >>>>>> >>>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message >>>>>> news:h6tj8b$2o9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> standartinis WRXas "daro" ji ant 0-100 turedamas -75AG ir -120Nm? >>>>>>> o ce dar "ribotos serijinės gamybos modelis" ? >>>>>>> ar todel kad pinigu reikia duot tiek pat kiek uz STi arba EVO? >>>>>>> IMHO - kazkas jiems nesigavo... >>>>>>> >>>>>>> "ultra wires" <labutisa@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:h6tckq$n9a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>Į Lietuvą atvyko galingasis "Ford Focus RS" >>>>>>>> >>>>>>>> Pranešimas spaudai >>>>>>>> >>>>>>>> 2009 m. rugpjūčio 24 d. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> a.. Galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos modelis "Ford >>>>>>>> Focus >>>>>>>> RS" atvyko į Lietuvą >>>>>>>> b.. Vienintelį Baltijos šalyse 305 AG galios legendinį modelį bus >>>>>>>> galima >>>>>>>> išbandyti Vilniuje >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Į Lietuvą atvyko galingiausias "Ford of Europe" serijinės gamybos >>>>>>>> modelis >>>>>>>> "Ford Focus RS". Tai ribotos serijinės gamybos modelis - šio >>>>>>>> modelio >>>>>>>> planuota gamyba tik 4000 vienetų. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Baltos "Frozen White" spalvos "Focus RS" atvykęs į "Vilniaus Vista" >>>>>>>> saloną >>>>>>>> yra vienintelis toks Baltijos šalyse automobilis. "Focus" yra >>>>>>>> vienas >>>>>>>> pagrindinių "Ford" modelių Europoje, kurių per 7 šių metų mėnesius >>>>>>>> parduota >>>>>>>> 189 900 vnt. Tikimasi, kad išskirtinis "Focus RS" modelis padidins >>>>>>>> susidomėjimą "Focus" modeliais Europoje ir mūsų šalyje, be to >>>>>>>> Lietuvoje šiuo >>>>>>>> metu yra pristatoma ir speciali "Focus Limited" versija. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Legendinis "Ford Focus RS" į rinką grįžo po šešerių metų >>>>>>>> pertraukos. >>>>>>>> Moderniai interpretuojantis "RS" filosofiją, naujasis "Ford Focus >>>>>>>> RS" >>>>>>>> įkūnija įspūdingą ir įkvepiantį, tačiau prieinamą ir praktišką >>>>>>>> sportinį >>>>>>>> automobilį. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Ford Focus RS" širdis - "Duratec RS" 2.5 l variklis su turbina, >>>>>>>> sukuriantis >>>>>>>> išskirtines charakteristikas: 305 AG galią prie 6500 sūkių ir >>>>>>>> maksimalų 440 >>>>>>>> Nm sukimo momentą tarp 2300 ir 4500 sūkių. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Dinamikos gerinimas apima 40 mm platesnę tarpvėžę, jautresnį vairą, >>>>>>>> didesnius stabdžius, pagal užsakymą pagamintas "Continental" 235/35 >>>>>>>> R19 >>>>>>>> padangas ir patobulintą aerodinamiką, tačiau esminė naujovė - >>>>>>>> inovatyvi >>>>>>>> pakabos technologija, pavadinta "RevoKnuckle" ("RevoLankstas"). >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Kontroliuoti galią kelyje padeda "Quaife" sraigtinis riboto slydimo >>>>>>>> diferencialas, patobulintas "Ford Team RS" komandos ir pritaikytas >>>>>>>> 6 pavarų >>>>>>>> "Focus RS" dėžei. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Naujasis "Ford Focus RS" iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės ir >>>>>>>> pasiekia >>>>>>>> maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias "Ford of Europe" >>>>>>>> sukurtas >>>>>>>> automobilis, "Lommel" bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net >>>>>>>> "Ford GT". >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Lietuvoje "Ford Focus RS" kainuoja 109 000 Lt. Atvirų durų diena, >>>>>>>> skirta >>>>>>>> visiems norintiems susipažinti su "Focus RS" yra rugpjūčio 27 d., >>>>>>>> ketvirtadienis "Vilniaus Vista" salone Laisvės pr. 137, Vilniuje, >>>>>>>> tel. ( 85 >>>>>>>> 216 82 26). >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Pagrindiniai "Ford Focus RS" duomenys: >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Variklio tipas >>>>>>>> 2.5L 20 V DOHC RS >>>>>>>> >>>>>>>> Maksimali galia AG (kW) prie variklio apsisukimų (rpm) >>>>>>>> 305 AG (224 kW) 6500 >>>>>>>> >>>>>>>> Maksimalus sukimo momentas (Nm) prie variklio apsisukimų (rpm) >>>>>>>> 440 Nm 2300 - 4500 >>>>>>>> >>>>>>>> Pavarų dėžės tipas >>>>>>>> Mechaninė 6 pavarų, >>>>>>>> >>>>>>>> Standartiniai ratlankiai >>>>>>>> Lengvojo lydinio 19x8,5 >>>>>>>> >>>>>>>> Padangos >>>>>>>> "Continental" 235/35 R19 >>>>>>>> >>>>>>>> Ratų bazė (mm) >>>>>>>> 2640 >>>>>>>> >>>>>>>> Tuščio automobilio svoris (kg) >>>>>>>> 1468 >>>>>>>> >>>>>>>> Maksimalus greitis (km/h) >>>>>>>> 263 >>>>>>>> >>>>>>>> Įsibėgėjimas iki 100 km/h, s >>>>>>>> >>>>>>>> Įsibėgėjimas nuo 50 iki 100 km/h, s >>>>>>>> 5.9 >>>>>>>> >>>>>>>> 5.3 >>>>>>>> >>>>>>>> Vidutinės kuro sąnaudos(ECE l/100 km) >>>>>>>> >>>>>>>> CO2 emisija (g/km) >>>>>>>> 9.4 >>>>>>>> >>>>>>>> 225 >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >