Tema: specialus mercedes c-klases modelis lietuvai
Autorius: esquires
Data: 2009-09-04 00:29:28
Iš išorės jis atrodo kaip vienas iš puikiai išlaikytų bei vis dar sutinkamų 
Vokietijos keliuose virš 20 metų senumo Mercedes 190. Tačiau paspaudus 
akseleratoriaus pedalą prasideda visiškai kitas pasakojimas: "apginkluotas" 
ultramoderniu ОМ651 common-rail technologijos varikliu, išvystančiu 204 AG, 
Mercedes 190D BlueEFFICIENCY atskleidžia visą šio naujo keturių cilindrų 
dyzelinio variklio potencialą. Šio eksperimentinio autombilio 500 Nm sukimo 
momentas, išvystomas 1'600-1'800 sūkių diapazone, daugiau kaip dvigubai lenkia 
galingiausio senosios W201 serijos modelio momentą. 190E 2.5-16 Evolution II, 
pristatytas 1990-aisiais ir siekiant homologuoti modelį DTM lenktynėms 
pagamintas 502 vienetų tiražu, išgaudavo "tik" 245 Nm. Šio neįprasto 
eksperimentinio automobilio idėja kilo diskutuojant apie milžinišką dyzelinių 
variklių progresą per pastaruosius 20 metų. Klausimas buvo suformuoluotas 
taip: “Kiek ryškus būtų progresas, jei jį vertintume neatsižvelgdami į 
nuolatinį viso automobilio saugumo bei komforto gerinimą?”. Rezultatas – 
gamykloje surinktas visiškai naujos rūšies automobilis 190D BlueEFFICIENCY. 
Nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 6,2 sek., taigi standartinį pagreitėjimo 
testą įveikia 11,9 sek. greičiau negu ano laikmečio 190D, 1983-iaisiais 
sukėlęs sensaciją savo visiškai nauju sklandžiai dirbančiu dyzeliniu varikliu.

Daugiau foto ir teksto yra cia 
http://www.mbclub.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=452&catid=3&Itemid=98