Iš išorės jis atrodo kaip vienas iš puikiai išlaikytų bei vis dar sutinkamų Vokietijos keliuose virš 20 metų senumo Mercedes 190. Tačiau paspaudus akseleratoriaus pedalą prasideda visiškai kitas pasakojimas: "apginkluotas" ultramoderniu ОМ651 common-rail technologijos varikliu, išvystančiu 204 AG, Mercedes 190D BlueEFFICIENCY atskleidžia visą šio naujo keturių cilindrų dyzelinio variklio potencialą. Šio eksperimentinio autombilio 500 Nm sukimo momentas, išvystomas 1'600-1'800 sūkių diapazone, daugiau kaip dvigubai lenkia galingiausio senosios W201 serijos modelio momentą. 190E 2.5-16 Evolution II, pristatytas 1990-aisiais ir siekiant homologuoti modelį DTM lenktynėms pagamintas 502 vienetų tiražu, išgaudavo "tik" 245 Nm. Šio neįprasto eksperimentinio automobilio idėja kilo diskutuojant apie milžinišką dyzelinių variklių progresą per pastaruosius 20 metų. Klausimas buvo suformuoluotas taip: “Kiek ryškus būtų progresas, jei jį vertintume neatsižvelgdami į nuolatinį viso automobilio saugumo bei komforto gerinimą?”. Rezultatas – gamykloje surinktas visiškai naujos rūšies automobilis 190D BlueEFFICIENCY. Nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 6,2 sek., taigi standartinį pagreitėjimo testą įveikia 11,9 sek. greičiau negu ano laikmečio 190D, 1983-iaisiais sukėlęs sensaciją savo visiškai nauju sklandžiai dirbančiu dyzeliniu varikliu. Daugiau foto ir teksto yra cia http://www.mbclub.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=452&catid=3&Itemid=98