Tema: Re: specialus mercedes c-klases modelis lietuvai
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-09-04 08:22:05
"tik 245 Nm" cia su turbina?
jei ne tada kiek isgautu traktoriaus variklis atjungus turba?

"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message 
news:h7pcfo$vie$1@trimpas.omnitel.net...
> Iš išorės jis atrodo kaip vienas iš puikiai išlaikytų bei vis dar 
> sutinkamų
> Vokietijos keliuose virš 20 metų senumo Mercedes 190. Tačiau paspaudus
> akseleratoriaus pedalą prasideda visiškai kitas pasakojimas: 
> "apginkluotas"
> ultramoderniu ??651 common-rail technologijos varikliu, išvystančiu 204 
> AG,
> Mercedes 190D BlueEFFICIENCY atskleidžia visą šio naujo keturių cilindrų
> dyzelinio variklio potencialą. Šio eksperimentinio autombilio 500 Nm 
> sukimo
> momentas, išvystomas 1'600-1'800 sūkių diapazone, daugiau kaip dvigubai 
> lenkia
> galingiausio senosios W201 serijos modelio momentą. 190E 2.5-16 Evolution 
> II,
> pristatytas 1990-aisiais ir siekiant homologuoti modelį DTM lenktynėms
> pagamintas 502 vienetų tiražu, išgaudavo "tik" 245 Nm. Šio neįprasto
> eksperimentinio automobilio idėja kilo diskutuojant apie milžinišką 
> dyzelinių
> variklių progresą per pastaruosius 20 metų. Klausimas buvo suformuoluotas
> taip: “Kiek ryškus būtų progresas, jei jį vertintume neatsižvelgdami į
> nuolatinį viso automobilio saugumo bei komforto gerinimą?”. Rezultatas –
> gamykloje surinktas visiškai naujos rūšies automobilis 190D 
> BlueEFFICIENCY.
> Nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 6,2 sek., taigi standartinį 
> pagreitėjimo
> testą įveikia 11,9 sek. greičiau negu ano laikmečio 190D, 1983-iaisiais
> sukėlęs sensaciją savo visiškai nauju sklandžiai dirbančiu dyzeliniu 
> varikliu.
>
> Daugiau foto ir teksto yra cia
> http://www.mbclub.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=452&catid=3&Itemid=98
>