Salonas gerai atrodo. "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:h7pcfo$vie$1@trimpas.omnitel.net... > Iš išorės jis atrodo kaip vienas iš puikiai išlaikytų bei vis dar > sutinkamų > Vokietijos keliuose virš 20 metų senumo Mercedes 190. Tačiau paspaudus > akseleratoriaus pedalą prasideda visiškai kitas pasakojimas: > "apginkluotas" > ultramoderniu ОМ651 common-rail technologijos varikliu, išvystančiu 204 > AG, > Mercedes 190D BlueEFFICIENCY atskleidžia visą šio naujo keturių cilindrų > dyzelinio variklio potencialą. Šio eksperimentinio autombilio 500 Nm > sukimo > momentas, išvystomas 1'600-1'800 sūkių diapazone, daugiau kaip dvigubai > lenkia > galingiausio senosios W201 serijos modelio momentą. 190E 2.5-16 Evolution > II, > pristatytas 1990-aisiais ir siekiant homologuoti modelį DTM lenktynėms > pagamintas 502 vienetų tiražu, išgaudavo "tik" 245 Nm. Šio neįprasto > eksperimentinio automobilio idėja kilo diskutuojant apie milžinišką > dyzelinių > variklių progresą per pastaruosius 20 metų. Klausimas buvo suformuoluotas > taip: “Kiek ryškus būtų progresas, jei jį vertintume neatsižvelgdami į > nuolatinį viso automobilio saugumo bei komforto gerinimą?”. Rezultatas – > gamykloje surinktas visiškai naujos rūšies automobilis 190D > BlueEFFICIENCY. > Nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 6,2 sek., taigi standartinį > pagreitėjimo > testą įveikia 11,9 sek. greičiau negu ano laikmečio 190D, 1983-iaisiais > sukėlęs sensaciją savo visiškai nauju sklandžiai dirbančiu dyzeliniu > varikliu. > > Daugiau foto ir teksto yra cia > http://www.mbclub.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=452&catid=3&Itemid=98 >