magiukas irgi pritaikytas lietuvos rinkai :) isimamas :) "toot" <stepasNOSPAM@wood.lt> wrote in message news:h7q8cu$fkk$1@trimpas.omnitel.net... > Salonas gerai atrodo. > > > "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message > news:h7pcfo$vie$1@trimpas.omnitel.net... >> Iš išorės jis atrodo kaip vienas iš puikiai išlaikytų bei vis dar >> sutinkamų >> Vokietijos keliuose virš 20 metų senumo Mercedes 190. Tačiau paspaudus >> akseleratoriaus pedalą prasideda visiškai kitas pasakojimas: >> "apginkluotas" >> ultramoderniu ??651 common-rail technologijos varikliu, išvystančiu 204 >> AG, >> Mercedes 190D BlueEFFICIENCY atskleidžia visą šio naujo keturių cilindrų >> dyzelinio variklio potencialą. Šio eksperimentinio autombilio 500 Nm >> sukimo >> momentas, išvystomas 1'600-1'800 sūkių diapazone, daugiau kaip dvigubai >> lenkia >> galingiausio senosios W201 serijos modelio momentą. 190E 2.5-16 Evolution >> II, >> pristatytas 1990-aisiais ir siekiant homologuoti modelį DTM lenktynėms >> pagamintas 502 vienetų tiražu, išgaudavo "tik" 245 Nm. Šio neįprasto >> eksperimentinio automobilio idėja kilo diskutuojant apie milžinišką >> dyzelinių >> variklių progresą per pastaruosius 20 metų. Klausimas buvo suformuoluotas >> taip: “Kiek ryškus būtų progresas, jei jį vertintume neatsižvelgdami į >> nuolatinį viso automobilio saugumo bei komforto gerinimą?”. Rezultatas – >> gamykloje surinktas visiškai naujos rūšies automobilis 190D >> BlueEFFICIENCY. >> Nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 6,2 sek., taigi standartinį >> pagreitėjimo >> testą įveikia 11,9 sek. greičiau negu ano laikmečio 190D, 1983-iaisiais >> sukėlęs sensaciją savo visiškai nauju sklandžiai dirbančiu dyzeliniu >> varikliu. >> >> Daugiau foto ir teksto yra cia >> http://www.mbclub.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=452&catid=3&Itemid=98 >> >