modelis gausiai vykes, gerai komplektuojamas ir smagus vazineti. tiesa, yra keletas probleminiu mazgu: 1. septyniu laipsniu 722.9 automatas, jautrus alyvos kokybei ir parinkimui (o rinktis ten yra ka, nes priklausomai nuo metu ir versijos renkamasi is triju alyvu). demesio! nors garaziniai kryzium guls, alyva dezeje keisti reikia! man labiau patiko sena gera penkialaipsne 722.6 deze, tiesa ji irgi turi savo subtilumu, bet ten didzioji dalis gedimu susiveda i tepalu pratekejimus ir ju salinimus. 722.9 turi dar toki ypatuma, kad programuojasi pagal vaziuotoja, kas ne visada yra gerai, jei vaziavimo metu tenka pakeisti stiliu. 2. _ankstyvuju_ cls 350 cgi seriju variklis su tiesioginiu benzino ipurskimu (indeksas m272). demesio! butent cls 350 cgi, o ne just cls 350. pagrindine problema - sparciai sudylancios voztuvu veleneliu ir balansyrinio veleno zvaigzdutes, ko pasekoje persistumia voztuvu fazes ir atsiranda nestabilus darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). remontas brangus, nes reikia issikelti varikli. kiek detaliu keiciama aisku pareina nuo savininko pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas solidus ir labai nepigus. blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau prie 100'000 km, taip kad bet kuris is ankstyvuju cls 350 cgi varikliu yra rizikingas. skaiciau, kad panasiai turetu buti ir su cls 500 varikliais, bet ziurint kiek klausimu uzduodama apie situos du agregatus, tai sakyciau, kad 5.0 neproblemiskas. 3. 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma turbina. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas nera apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi yra bene geriausias pasirinkimas, jei gali gyventi be v8 :) 4. sensotronic brake control ankstyvuosiuose egzemplioriuose (pagarsejes kaip probleminis e-klaseje, cls'e girdisi retai, bet speju tik del to, kad paciu s-klasiu prigaminta ne du milijonai, o tik 170 tukstanciu). buvo atsaukimas, bet ne faktas, kad perkamas egzempliorius ok. del kitu priezasciu servise beveik nesilanko, bet tai netaikoma visiskai nedauztiems egzemplioriams (ypac su airmatic'ais, kuriuos po nedauzimo pigiai ir gerai atstatyti nesigauna, todel atstatoma pigiai). >80% detaliu unifikuotos su 211 serija (ant kurios platformos cls aka 219 ir pastatytas). perkant reikia tureti galvoje, kad modelis nisinis. jau minejau, kad tirazas kol kas 170'000 vienetu, is kuriu dauguma parduota amerijoje. todel reikia skaitytis su aplinkybe, kad informacijos apie gedimus nera tiek daug, kaip apie kokia e-klase, kurios tirazas 10x didesnis. vistik cls gedimu statistika yra labai gera pirkejui ir nelabai gera servisui. antras dalykas, kuri reiketu atsiminti - antrine rinka ne saldainis, dominuoja visai nedauzti ir nevirinti is dvieju egzemplioriai, kuriuos pamacius foto zinai, kad tikrai nevaziuosi paziureti. gal per metus kazkas pasikeite, bet anksciau verta demesio cls'a surasti nebuvo lengva, is 20 apziuretu gal butu idomu issamiau pakratyti 2, maks. 3. pradziai, ko gero, tiek. "Jeronimas" <hj@.lt> wrote in message news:j4tgv0$ubd$1@trimpas.omnitel.net... >a bais didelis blogis butu nusipirkus kokiu 04-06m gamybos? turiu omeny >eksploatacines islaidas kurios gali butu reikalingos preliminariai prabegus >150k pvz. amortiku keitimas ir pan? cia aisku gan abstraktu, bet vistiek >idomu. na ir apskritai einamos islaidos? VBS girdejau, kad elektra >papuliuoja? >