zmogus viska taip issamiai aprase, kad beliko tik tau paciam sprest kuri pirkt, ar vykusi modeli ar labai vykusi modeli. "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:j4ulpq$q2f$1@trimpas.omnitel.net... > Aina nx, vel dezhes, varikliai... ir cia gausiai skaitosi vykes? > "esguires..." <esquires@idiods.kom> wrote in message > news:j4tpp2$6i6$1@trimpas.omnitel.net... >> modelis gausiai vykes, gerai komplektuojamas ir smagus vazineti. tiesa, >> yra keletas probleminiu mazgu: >> >> 1. septyniu laipsniu 722.9 automatas, jautrus alyvos kokybei ir >> parinkimui (o rinktis ten yra ka, nes priklausomai nuo metu ir versijos >> renkamasi is triju alyvu). demesio! nors garaziniai kryzium guls, alyva >> dezeje keisti reikia! man labiau patiko sena gera penkialaipsne 722.6 >> deze, tiesa ji irgi turi savo subtilumu, bet ten didzioji dalis gedimu >> susiveda i tepalu pratekejimus ir ju salinimus. 722.9 turi dar toki >> ypatuma, kad programuojasi pagal vaziuotoja, kas ne visada yra gerai, jei >> vaziavimo metu tenka pakeisti stiliu. >> >> 2. _ankstyvuju_ cls 350 cgi seriju variklis su tiesioginiu benzino >> ipurskimu (indeksas m272). demesio! butent cls 350 cgi, o ne just cls >> 350. pagrindine problema - sparciai sudylancios voztuvu veleneliu ir >> balansyrinio veleno zvaigzdutes, ko pasekoje persistumia voztuvu fazes ir >> atsiranda nestabilus darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). >> remontas brangus, nes reikia issikelti varikli. kiek detaliu keiciama >> aisku pareina nuo savininko pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas >> solidus ir labai nepigus. blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau >> prie 100'000 km, taip kad bet kuris is ankstyvuju cls 350 cgi varikliu >> yra rizikingas. skaiciau, kad panasiai turetu buti ir su cls 500 >> varikliais, bet ziurint kiek klausimu uzduodama apie situos du agregatus, >> tai sakyciau, kad 5.0 neproblemiskas. >> >> 3. 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo >> kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma >> turbina. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu >> skambeti be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas >> nera apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi yra bene geriausias pasirinkimas, >> jei gali gyventi be v8 :) >> >> 4. sensotronic brake control ankstyvuosiuose egzemplioriuose (pagarsejes >> kaip probleminis e-klaseje, cls'e girdisi retai, bet speju tik del to, >> kad paciu s-klasiu prigaminta ne du milijonai, o tik 170 tukstanciu). >> buvo atsaukimas, bet ne faktas, kad perkamas egzempliorius ok. >> >> del kitu priezasciu servise beveik nesilanko, bet tai netaikoma visiskai >> nedauztiems egzemplioriams (ypac su airmatic'ais, kuriuos po nedauzimo >> pigiai ir gerai atstatyti nesigauna, todel atstatoma pigiai). >80% >> detaliu unifikuotos su 211 serija (ant kurios platformos cls aka 219 ir >> pastatytas). >> >> perkant reikia tureti galvoje, kad modelis nisinis. jau minejau, kad >> tirazas kol kas 170'000 vienetu, is kuriu dauguma parduota amerijoje. >> todel reikia skaitytis su aplinkybe, kad informacijos apie gedimus nera >> tiek daug, kaip apie kokia e-klase, kurios tirazas 10x didesnis. vistik >> cls gedimu statistika yra labai gera pirkejui ir nelabai gera servisui. >> >> antras dalykas, kuri reiketu atsiminti - antrine rinka ne saldainis, >> dominuoja visai nedauzti ir nevirinti is dvieju egzemplioriai, kuriuos >> pamacius foto zinai, kad tikrai nevaziuosi paziureti. gal per metus >> kazkas pasikeite, bet anksciau verta demesio cls'a surasti nebuvo lengva, >> is 20 apziuretu gal butu idomu issamiau pakratyti 2, maks. 3. >> >> pradziai, ko gero, tiek. >> >> >> >> "Jeronimas" <hj@.lt> wrote in message >> news:j4tgv0$ubd$1@trimpas.omnitel.net... >>>a bais didelis blogis butu nusipirkus kokiu 04-06m gamybos? turiu omeny >>>eksploatacines islaidas kurios gali butu reikalingos preliminariai >>>prabegus 150k pvz. amortiku keitimas ir pan? cia aisku gan abstraktu, bet >>>vistiek idomu. na ir apskritai einamos islaidos? VBS girdejau, kad >>>elektra papuliuoja? >>> >> >> >> > >