Motoras neishkelinejamas keichiant zhvaigzhdute... kaip suprantu yra du shio gedimo tipai vienas kai susimala zhvaigzhdute kitas kai kartu su zhvaigzhdute susidefektuoja ir velenelis ilgai vazhinejant su sumalta zhvaigzhdute... FX "esguires..." wrote in message news:j4tpp2$6i6$1@trimpas.omnitel.net... 2. _ankstyvuju_ cls 350 cgi seriju variklis su tiesioginiu benzino ipurskimu (indeksas m272). demesio! butent cls 350 cgi, o ne just cls 350. pagrindine problema - sparciai sudylancios voztuvu veleneliu ir balansyrinio veleno zvaigzdutes, ko pasekoje persistumia voztuvu fazes ir atsiranda nestabilus darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). remontas brangus, nes reikia issikelti varikli. kiek detaliu keiciama aisku pareina nuo savininko pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas solidus ir labai nepigus. blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau prie 100'000 km, taip kad bet kuris is ankstyvuju cls 350 cgi varikliu yra rizikingas. skaiciau, kad panasiai turetu buti ir su cls 500 varikliais, bet ziurint kiek klausimu uzduodama apie situos du agregatus, tai sakyciau, kad 5.0 neproblemiskas. "Jeronimas" <hj@.lt> wrote in message news:j4tgv0$ubd$1@trimpas.omnitel.net... >a bais didelis blogis butu nusipirkus kokiu 04-06m gamybos? turiu omeny >eksploatacines islaidas kurios gali butu reikalingos preliminariai prabegus >150k pvz. amortiku keitimas ir pan? cia aisku gan abstraktu, bet vistiek >idomu. na ir apskritai einamos islaidos? VBS girdejau, kad elektra >papuliuoja? >