Tema: Re: MB CLS a didelis blogis?
Autorius: YZF
Data: 2011-09-16 11:12:33
722.9 dezes adaptyvumo 'neatitikimas' greitai issisprendzia davus daugiau 
gazo. Viskas iskarto susitvarko ir pradeda vaziuoti :)

Beje, del kokiu priezasciu pas salerka pradeda kolektoriai trukineti? Is 
neturejimo ka veikti?

"esguires..." <esquires@idiods.kom> wrote in message 
news:j4tpp2$6i6$1@trimpas.omnitel.net...
> modelis gausiai vykes, gerai komplektuojamas ir smagus vazineti. tiesa, 
> yra keletas probleminiu mazgu:
>
> 1. septyniu laipsniu 722.9 automatas, jautrus alyvos kokybei ir parinkimui 
> (o rinktis ten yra ka, nes priklausomai nuo metu ir versijos renkamasi is 
> triju alyvu). demesio! nors garaziniai kryzium guls, alyva dezeje keisti 
> reikia! man labiau patiko sena gera penkialaipsne 722.6 deze, tiesa ji 
> irgi turi savo subtilumu, bet ten didzioji dalis gedimu susiveda i tepalu 
> pratekejimus ir ju salinimus. 722.9 turi dar toki ypatuma, kad 
> programuojasi pagal vaziuotoja, kas ne visada yra gerai, jei vaziavimo 
> metu tenka pakeisti stiliu.
>
> 2. _ankstyvuju_ cls 350 cgi seriju variklis su tiesioginiu benzino 
> ipurskimu (indeksas m272). demesio! butent cls 350 cgi, o ne just cls 350. 
> pagrindine problema - sparciai sudylancios voztuvu veleneliu ir 
> balansyrinio veleno zvaigzdutes, ko pasekoje persistumia voztuvu fazes ir 
> atsiranda nestabilus darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). 
> remontas brangus, nes reikia issikelti varikli. kiek detaliu keiciama 
> aisku pareina nuo savininko pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas 
> solidus ir labai nepigus. blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau 
> prie 100'000 km, taip kad bet kuris is ankstyvuju cls 350 cgi varikliu yra 
> rizikingas. skaiciau, kad panasiai turetu buti ir su cls 500 varikliais, 
> bet ziurint kiek klausimu uzduodama apie situos du agregatus, tai 
> sakyciau, kad 5.0 neproblemiskas.
>
> 3. 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo 
> kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
> turbina. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti 
> be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas nera 
> apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi yra bene geriausias pasirinkimas, jei 
> gali gyventi be v8 :)
>
> 4. sensotronic brake control ankstyvuosiuose egzemplioriuose (pagarsejes 
> kaip probleminis e-klaseje, cls'e girdisi retai, bet speju tik del to, kad 
> paciu s-klasiu prigaminta ne du milijonai, o tik 170 tukstanciu). buvo 
> atsaukimas, bet ne faktas, kad perkamas egzempliorius ok.
>
> del kitu priezasciu servise beveik nesilanko, bet tai netaikoma visiskai 
> nedauztiems egzemplioriams (ypac su airmatic'ais, kuriuos po nedauzimo 
> pigiai ir gerai atstatyti nesigauna, todel atstatoma pigiai). >80% detaliu 
> unifikuotos su 211 serija (ant kurios platformos cls aka 219 ir 
> pastatytas).
>
> perkant reikia tureti galvoje, kad modelis nisinis. jau minejau, kad 
> tirazas kol kas 170'000 vienetu, is kuriu dauguma parduota amerijoje. 
> todel reikia skaitytis su aplinkybe, kad informacijos apie gedimus nera 
> tiek daug, kaip apie kokia e-klase, kurios tirazas 10x didesnis. vistik 
> cls gedimu statistika yra labai gera pirkejui ir nelabai gera servisui.
>
> antras dalykas, kuri reiketu atsiminti - antrine rinka ne saldainis, 
> dominuoja visai nedauzti ir nevirinti is dvieju egzemplioriai, kuriuos 
> pamacius foto zinai, kad tikrai nevaziuosi paziureti. gal per metus kazkas 
> pasikeite, bet anksciau verta demesio cls'a surasti nebuvo lengva, is 20 
> apziuretu gal butu idomu issamiau pakratyti 2, maks. 3.
>
> pradziai, ko gero, tiek.
>
>
>
> "Jeronimas" <hj@.lt> wrote in message 
> news:j4tgv0$ubd$1@trimpas.omnitel.net...
>>a bais didelis blogis butu nusipirkus kokiu 04-06m gamybos? turiu omeny 
>>eksploatacines islaidas kurios gali butu reikalingos preliminariai 
>>prabegus 150k pvz. amortiku keitimas ir pan? cia aisku gan abstraktu, bet 
>>vistiek idomu. na ir apskritai einamos islaidos? VBS girdejau, kad elektra 
>>papuliuoja?
>>
>
>