722.9 dezes adaptyvumo 'neatitikimas' greitai issisprendzia davus daugiau gazo. Viskas iskarto susitvarko ir pradeda vaziuoti :) Beje, del kokiu priezasciu pas salerka pradeda kolektoriai trukineti? Is neturejimo ka veikti? "esguires..." <esquires@idiods.kom> wrote in message news:j4tpp2$6i6$1@trimpas.omnitel.net... > modelis gausiai vykes, gerai komplektuojamas ir smagus vazineti. tiesa, > yra keletas probleminiu mazgu: > > 1. septyniu laipsniu 722.9 automatas, jautrus alyvos kokybei ir parinkimui > (o rinktis ten yra ka, nes priklausomai nuo metu ir versijos renkamasi is > triju alyvu). demesio! nors garaziniai kryzium guls, alyva dezeje keisti > reikia! man labiau patiko sena gera penkialaipsne 722.6 deze, tiesa ji > irgi turi savo subtilumu, bet ten didzioji dalis gedimu susiveda i tepalu > pratekejimus ir ju salinimus. 722.9 turi dar toki ypatuma, kad > programuojasi pagal vaziuotoja, kas ne visada yra gerai, jei vaziavimo > metu tenka pakeisti stiliu. > > 2. _ankstyvuju_ cls 350 cgi seriju variklis su tiesioginiu benzino > ipurskimu (indeksas m272). demesio! butent cls 350 cgi, o ne just cls 350. > pagrindine problema - sparciai sudylancios voztuvu veleneliu ir > balansyrinio veleno zvaigzdutes, ko pasekoje persistumia voztuvu fazes ir > atsiranda nestabilus darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). > remontas brangus, nes reikia issikelti varikli. kiek detaliu keiciama > aisku pareina nuo savininko pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas > solidus ir labai nepigus. blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau > prie 100'000 km, taip kad bet kuris is ankstyvuju cls 350 cgi varikliu yra > rizikingas. skaiciau, kad panasiai turetu buti ir su cls 500 varikliais, > bet ziurint kiek klausimu uzduodama apie situos du agregatus, tai > sakyciau, kad 5.0 neproblemiskas. > > 3. 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo > kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma > turbina. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti > be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas nera > apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi yra bene geriausias pasirinkimas, jei > gali gyventi be v8 :) > > 4. sensotronic brake control ankstyvuosiuose egzemplioriuose (pagarsejes > kaip probleminis e-klaseje, cls'e girdisi retai, bet speju tik del to, kad > paciu s-klasiu prigaminta ne du milijonai, o tik 170 tukstanciu). buvo > atsaukimas, bet ne faktas, kad perkamas egzempliorius ok. > > del kitu priezasciu servise beveik nesilanko, bet tai netaikoma visiskai > nedauztiems egzemplioriams (ypac su airmatic'ais, kuriuos po nedauzimo > pigiai ir gerai atstatyti nesigauna, todel atstatoma pigiai). >80% detaliu > unifikuotos su 211 serija (ant kurios platformos cls aka 219 ir > pastatytas). > > perkant reikia tureti galvoje, kad modelis nisinis. jau minejau, kad > tirazas kol kas 170'000 vienetu, is kuriu dauguma parduota amerijoje. > todel reikia skaitytis su aplinkybe, kad informacijos apie gedimus nera > tiek daug, kaip apie kokia e-klase, kurios tirazas 10x didesnis. vistik > cls gedimu statistika yra labai gera pirkejui ir nelabai gera servisui. > > antras dalykas, kuri reiketu atsiminti - antrine rinka ne saldainis, > dominuoja visai nedauzti ir nevirinti is dvieju egzemplioriai, kuriuos > pamacius foto zinai, kad tikrai nevaziuosi paziureti. gal per metus kazkas > pasikeite, bet anksciau verta demesio cls'a surasti nebuvo lengva, is 20 > apziuretu gal butu idomu issamiau pakratyti 2, maks. 3. > > pradziai, ko gero, tiek. > > > > "Jeronimas" <hj@.lt> wrote in message > news:j4tgv0$ubd$1@trimpas.omnitel.net... >>a bais didelis blogis butu nusipirkus kokiu 04-06m gamybos? turiu omeny >>eksploatacines islaidas kurios gali butu reikalingos preliminariai >>prabegus 150k pvz. amortiku keitimas ir pan? cia aisku gan abstraktu, bet >>vistiek idomu. na ir apskritai einamos islaidos? VBS girdejau, kad elektra >>papuliuoja? >> > >