Tema: Re: ranksluosciai
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-09 16:46:39
taip.
rankšluosčiai ne prie ko. kai pirmą kartą išdžiovinau savo standartinisu rankšluosčius džiovyklėje, rezultatas taip maloniai
nustebino, kad dabar rankšluosčius ir visokius dekius tik džiovyklėje džiovinu. Dėl vietos tai taip, daigtas nemažas ;) pas many ji
stovi ant skalbiankės, bet kraustantis, aišku, į kišenę neįsidėsi