Tema: Re: ranksluosciai
Autorius: svyt
Data: 2012-06-12 13:04:44
nz, man aiskino vienas buves metus ispanijoj kad ispaniskai aora yra dabar,
bet ziu kad italai pagal konteksta nelabai tinka, TAIGI variantas labiau
panasu i tiesa. EX grazi ju kalba, kad buciau gabesnis kalboms mokinciaus.
Dabar net lietuviskai, lituanistu nuomone kalbu labai netaisyklingai, ypac
netaisyklingai kirciuoju ir tai dar stengiuos nevartot zargono ir
netaisyklingu issireiskimu.  :-)

--
vyt/ /