Tema: Re: ranksluosciai
Autorius: monaxas
Data: 2012-05-13 13:20:06
Painioji galią su energijos sąnaudomis.
Gaunasi, kad koks vienas vidutinis (medium) džiovinimo (VISAS) ciklas
suvalgo ~4 kWh eleiktros

"ROOTS"  parašė naujienų news:jonsba$p60$1@trimpas.omnitel.net...

specifikacijoj Energijos sąnaudos: 3,92 kWh
nu bet ne ant max naudoja visa dziovinimo laika gi

"Mauzer"  wrote in message news:jomdb2$q79$1@trimpas.omnitel.net...

man idomu, kiek sitas daiktas elektros sunaudoja?..