Tema: Re: ranksluosciai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-05-10 00:14:30
Labai abejoju, kad sakykim, sovietiniais laikais buvo rankšluosčių iš kitokios medvilnės, nei Egipto. Kai CCCP susipyko su Egiptu ir nustojo pirkt medvilnę, pasidarė "Ačiū partijai tėvynei už taloną patalynei".  Nors per TV rodydavo kalnus medvilnės Uzbekijos laukuose.
  Nu tada paleido gandus, kad būktai taupoma Maskvos olimpiadai. Bet varge, varge - truputį susipažinus su elementaria aritmetika buvo aišku, kad olimpiados dalyviai sudarys mizeri procento palyginus su 250 milijonų buv. Sovdepijos gyventojais. Bet runkeliams ir kitiems šakniavaisiams tokia priežastis tiko ir ja šventai tikėjo.

P.S. Beje, geriausi maloniausi rankšluosčiai yra vogti.