On 2010.11.23 15:01, Linas Petkevičius wrote: > Del 2,3,4 ir 6 punkto. Jei vartotojai elgtusi butent taip, tai dabar pas mus > 98 proc. transporto priemoniu turetu buti ziguliai ir moskvyciai. Vartotojas elgiasi taip, tik tas elgesys nera absoliutus. Visi isvardinti dalykai yra veiksniai skatinantys pasilikti prie anksciau vartoto produkto, bet jei pasiulai kazka zymiai geresnio, tai naujo produkto privalumai nugali ir tuos veisnius. Vat ir tavo pavyzdys labai gerai tai iliustruoja - jei lyginsime ziguli su dabartinemis masinomis, tai dabartinis visais atzvilgiais zymiai geresnis. Ir lygiai taip pat galima pateikti ir priesinga pavyzdi - va pasirodo koks naujas modelis jau tarp dabartiniu automobliu. Pagal dauguma testu lenkia konkurentus. Taciau visi staiga nepuola pirkti vien tik jo, o pasilieka prie anksciau naudotu markiu, nes butent tie mineti veiksliai ir suveikia. Tas naujas produktas turi buti zymiai geresnis, perzengti tam tikra slenkstine riba, kada jau nugalima vartotoju inercija ir jie pradeda rinktis.