Tema: Re: renkuosi stoga
Autorius: Lokys
Data: 2009-03-23 14:54:28
as galvojau pradzioje irgi deti skardines, bet kuo toliau tuo daugiau
isitikinu kad desiu arba betonines arba klasikines cerpes, geriau daugiau
truputi sumoketi bet netureti problemu ateityje, gana paprastas montavimas,
gali bet kada stogalngius isideti, paprasta numontuoti, galima normaliai
vaikscioti ir t.t