Tema: Re: renkuosi stoga
Autorius: Lokys
Data: 2009-03-23 16:01:09
siaip www.monier.lt pakankamai nemazai yra info apie cerpes ir ju montavimo
instrukcija. Ir matosi kad darbutojai normalus, bent jau Kauno atstovai.
Mano pazystamas siunte uzklausima kad atsiustu pasiulyma del stogo, tai
nesulauke atsakymo, tada nuejo i namu paroda Kaune, priejo prie to stendo,
pasake kad siunte uzklausima bet atsakymo negavo, tai stendo atstovai
atsiprasinejo 10 min ir ta proga iteike firmini puoduka ir plius
prakonsultavo ishsamiai.