Tema: Re: renkuosi stoga
Autorius: darbra
Data: 2009-03-24 07:34:12
jei daryti pagal reikalavimus, medzio konstrukcijos kaina nesiskirs tiek
cerpiniam stogui, tiek skardiniam.
(aprovos sniegui, vejui daug didesnes nei stogo dangos svoris)

mano galva dazytas pavirsius (skardos) yra pasmerktas max 15 metu. nos ir
dabar esu mates min 5 namus skardinius namus su stipriai atsilupusiais
dazais (pvz maxima isvaziuojant is vilniaus i nemencine).