Tema: Re: renkuosi stoga
Autorius: Egidijus
Data: 2009-03-25 10:45:49
Siaip tai betonas su laiku tik stipreja. Is tiesu nelabai zinau ka cia
kolega paisto apie stogo lietima, bet tas pats poveikis, pavyzdziui, sunkaus
daikto kritimas, krusa, etc, bet kuriai kitai stogo dangai (neskaitant
keraminiu cerpiu), ko gero, bus dar blogesnis. Net jeigu cerpiu stogas ir
apsamanos, tai jis vis tiek atrodys solidziai, o bet kurios kitos dangos
vaizdas su laiku tik prasteja :)

Egidijus