Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-23 14:03:15
Pas mane i kiekviena kambari ateina 2 vamzdziai paemimas ir ismetimas,
skyles priesingose pusese, svetaineje 3 syles paemimui ir 3 skyles ismetmui.
IMHO reikia imti projektuotojus, nes tuoj kas nors pasakys, kad rekupas
isvis nereikalingas ir uz ta eletra iseina kibiras angliu, o langa galima ir
praverti.

"gnt" <fgfffgfggfx@fgfggfa.lt> wrote in  vamzdziai paemimas ir ismetimas
 message news:ihh295$8jp$1@trimpas.omnitel.net...